| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Mooi topic om eens over copyright te beginne, ik heb veel op het internet gezocht, maar nooit iets gevonden, als ik ergens een (c) teken bij zet, bij iets dat IK bedacht/gemaakt heb, mag ik daar dan écht een (c) bij zetten, of moet dat geregistreerd worden? En als ik er dan achter kom dat toch iemand het heeft "gekopieerd" wat kan ik er dan tegen doen?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Officieel moet je registreren. En als het geregistreerd is, dan pas kan je er OFFICIEEL iets tegen doen . Anders gewoon © teken erbij, wordt het gekopieerd, ff boos meeltje sturen ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Beters! :P ©
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Is niet waar... in iedergeval niet qua grafisch werk. Alles wat je zelf maakt is automatisch gecopyright tot 50 jaar na dat je het gemaakt hebt, ook al heb je er geen (c) teken of copyrightnotice bij staan... edit: je moet wel kunnen bewijzen dat je het als eerst gemaakt hebt :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Wat Zwieke zegt is waar. Copyright valt op alles wat door jou bedacht is en digitaal of analoog is vastgelegd (dus op cd of papier). Als je vervolgens het alleen recht op een idee wilt hebben moet je een patent (Trade Mark) aanvragen, en dat moet je wel registeren. Copyright valt onder het auteursrecht! P.S: dit stukje tekst is ook gecopyright © 2003, ® ™
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #8 (permalink) |
| ![]() ff een tipje: als je ergens echt serieus over bent met je copyright kun je het laten registreren (duur geloof ik), maar je kun ook gewoon je zooi op een cd'tje branden, en dan in een envelop doen en die dan verzegelen. Als je hem dan aangetekend naar je zelf verstuurd en die envelop niet openmaakt dan kun je altijd bewijzen door de poststempel die er op staat dat jij het op die datum gemaakt hebt...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #10 (permalink) |
| Heb helaas al ervaring zat gehad met mensen die je werk gewoon stelen. Maar meestal werkt een boos mailtje ook gewoon goed. anders een mailtje naar de hostingprovider... helpt ook vaak. Heb zelf nooit iets voor de rechter hoeven brengen, maar ik doe het gerust hoor als een boos mailtje niet werkt... Ik kan echt niet tegen dat soort mensen! ik heb hierdoor ook een tijdje mezelf terug getrokken uit de grafische wereld, omdat ik het gewoon beu was dat sommige mensen op zo'n manier je eigen creativiteit parasiteren! maar ik ben inmiddels weer begonnen.. ben nou aan mn portfolio site bezig :P
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb er ook soms wel eens last van, dat mijn foto's op andermans site staan. Maar wat ik nu zoek is software om er iets van TwM in het midden op te zoeken, iemand een idee?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #12 (permalink) |
| Ik gebruik altijd Batch it Ultra om mn foto's snel te resizen.. daar zit ook zo'n watermerk functie in.... gewoon ff zoeken @download.com of google..
| |
| | #13 (permalink) |
| Wat kost dat?
| |