| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Als je een post post, (:P) dan staat er: Je bericht is geplaatst, niks mis mee. Maar als je je bericht dan edit, staat er weer: Je bericht is geplaatst, moet dat niet zijn: Je bericht is gewijzigd? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Beetje onzinnig ja, als je het nu gaat hebben over het feit dat ik soms wat post, maar dat er dan staat "Er is geen actie aangegeven'' dan zou dit topic nog een beetje nuttig zijn *hint* *hint* ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dat heb ik ook weleens op meerdere forums ja.. Maar dat komt volgens mij omdat ik dan niet kan wachten en nog een paar keer extra op de ok knop klik... *hint* *hint* ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Nee ik klik altijd 1x, maargoed, tegenwoordig kopieer ik eerst een txt voordat ik ga posten, als het een lange tekst is, scheelt een hoop ellende.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FP post editten | Syzzer | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 7-01-2003 01:03 |