| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Ik veranderde me profiel, oa email adres, en wat settings over mailen na een rectie ik was uitgelogt, wou weer inloggen, kon dat niet naja, fout wachtwoord, zal wel... Ik vraag me wachtwoord op, krijg ik dit: Informatie Sorry maar je wachtwoord kan niet opgehaald worden omdat je account uitgeschakeld is. Neem contact op met de forum beheerder voor meer informatie schrikken, misschien een idee om te zeggen dat er alsnog een emailtje is gestuurd met activatie enzo?
__________________ Plz Perform and Idle #NijNtje @ Quakenet |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Errors bij profiel | brantje | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 18-09-2005 17:52 |
| Windows profiel onberijkbaar | PTR | Software Junkies | 6 | 29-11-2004 16:18 |
| Wat is dit voor een profiel? | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 11-04-2004 03:12 |
| Profiel verzieken..... | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 30 | 7-01-2004 00:26 |
| Profiel knop doet het nog niet ? | ~Dissection~ | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2003 18:40 |