Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 21-03-2004, 23:06   #1 (permalink)

Standaard Recycle Junkis

Ey..

Ik kom niet vaak op het forum ,maar wil toch ff wat kwijt..

Ik keek eerder altijd wel in het Recycle Junkies forum.. Alleen nu dat over is naar een apart systeem, heb ik het idee dat het veel minder hard loopt. Er wordt veel minder aangeboden ofzo..

Ligt dit aan mij of ziet iedereen dit ? Zo ja, is het geen idee om het terug in te voeren in het forum ?
Catch22 is offline  
Oud 21-03-2004, 23:30   #2 (permalink)

Standaard

Nofi... Maar al lees je het forum wat beter door zal je zien dat er hier al eerder een topic over geweest is... Toen vonden de beheerders het ook al geen goed plan om het terug te brengen...

Wel meer mensen vinden dit jammer, maar niks aan te doen
Rich is offline  
Oud 22-03-2004, 00:14   #3 (permalink)

Standaard

Leeuwen kun je nu eenmaal niet loslaten in n supermarkt, alleen omdat die beesten dat leuk vinden. :P

Ikzelf vind die forum versie ook n stuk leuker, maar hier en daar schijnen mensen met hun vingers tussen de deur te hebben gezeten, en daarom is het nu wat gecontroleerder.

Helaas pindakaas.
Oud 22-03-2004, 07:21   #4 (permalink)

Standaard

Je zou dan toch een "rating systeem" kunnen maken.. Wanneer je een goede deal met iemand hebt gesloten, kan je dat daar aangeven. Zo kan je het kaf van het koren scheiden.

Of je maakt een ervaringentopic, waarin je iemand zijn verkoophistorie kan tracken..

Of zie ik dat verkeerd?
Catch22 is offline  
Oud 22-03-2004, 09:23   #5 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catch22
Je zou dan toch een "rating systeem" kunnen maken.. Wanneer je een goede deal met iemand hebt gesloten, kan je dat daar aangeven. Zo kan je het kaf van het koren scheiden.

Of je maakt een ervaringentopic, waarin je iemand zijn verkoophistorie kan tracken..

Of zie ik dat verkeerd?
Miisschien allemaal goede ideeen, maare zulke dingen maak je niet 1 2 3.
De Crew die de site onderhouden, denk bijvoorbeeld aan Redox en PO, die hebben het al druk genoeg
NOFL hoor maare zo denk ik er ff over.
Oud 22-03-2004, 10:09   #6 (permalink)

Standaard

ik kan vrij redelijk (vrij goed, maar dat klinkt arrogant) php, wil best wat maken..
Catch22 is offline  
Oud 22-03-2004, 10:24   #7 (permalink)

Standaard

Lol, een heel E-bay systeem hier op casejunkies? Dan gaat denk ik et hoofddoel van CJ een beetje de hoek in. :P

Als je echt wat zoekt of wat kwijt wil, kun je dat beter op MSN onder elkaar n beetje onderhandelen. Dat heeft voor mij al verschillende keren perfect gewerkt.
Oud 22-03-2004, 10:41   #8 (permalink)

Standaard

Deze discussie is al uitgebreid gevoerd: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=5811. Daar kan je ook meteen lezen waarom we tot deze keuze zijn gekomen... Je ziet het in zoverre verkeerd dat Recyle Junkies geen doel op zich is. Het is slechts een stukje service dat we bieden, en als dat niet voldoende is kan je bijvoorbeeld op E-bay of Marktplaats terecht.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Recycle Junkies Foxie CaseJunkies Support en Feedback 3 1-01-2005 22:00

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.