| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2003
| Ey.. Ik kom niet vaak op het forum ,maar wil toch ff wat kwijt.. Ik keek eerder altijd wel in het Recycle Junkies forum.. Alleen nu dat over is naar een apart systeem, heb ik het idee dat het veel minder hard loopt. Er wordt veel minder aangeboden ofzo.. Ligt dit aan mij of ziet iedereen dit ? Zo ja, is het geen idee om het terug in te voeren in het forum ? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Nofi... Maar al lees je het forum wat beter door zal je zien dat er hier al eerder een topic over geweest is... Toen vonden de beheerders het ook al geen goed plan om het terug te brengen... Wel meer mensen vinden dit jammer, maar niks aan te doen |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Leeuwen kun je nu eenmaal niet loslaten in n supermarkt, alleen omdat die beesten dat leuk vinden. :P Ikzelf vind die forum versie ook n stuk leuker, maar hier en daar schijnen mensen met hun vingers tussen de deur te hebben gezeten, en daarom is het nu wat gecontroleerder. Helaas pindakaas.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2003
| Je zou dan toch een "rating systeem" kunnen maken.. Wanneer je een goede deal met iemand hebt gesloten, kan je dat daar aangeven. Zo kan je het kaf van het koren scheiden. Of je maakt een ervaringentopic, waarin je iemand zijn verkoophistorie kan tracken.. Of zie ik dat verkeerd? |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
De Crew die de site onderhouden, denk bijvoorbeeld aan Redox en PO, die hebben het al druk genoeg ![]() NOFL hoor maare zo denk ik er ff over. | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Lol, een heel E-bay systeem hier op casejunkies? Dan gaat denk ik et hoofddoel van CJ een beetje de hoek in. :P Als je echt wat zoekt of wat kwijt wil, kun je dat beter op MSN onder elkaar n beetje onderhandelen. Dat heeft voor mij al verschillende keren perfect gewerkt.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Deze discussie is al uitgebreid gevoerd: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=5811. Daar kan je ook meteen lezen waarom we tot deze keuze zijn gekomen... Je ziet het in zoverre verkeerd dat Recyle Junkies geen doel op zich is. Het is slechts een stukje service dat we bieden, en als dat niet voldoende is kan je bijvoorbeeld op E-bay of Marktplaats terecht.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Recycle Junkies | Foxie | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2005 22:00 |