| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hi, DE big question: Wanneer gaat ie weer open??? Ik weet ZEKER dat de desbetreffende heren die het slot veroorzaakt al láng bezonnen zijn, en niet meer zo zullen beginnen... [Zet dan ook onder de regels: "Bezint eer ge begint!"] Ook hebben (of heeft) een van de mod's zich niet echt aan een uitspraak gehouden Citaat:
En nog veel langer zonder het NOT topic, zal ik (en denk nog vele met mij) niet trekken... Ook zou ik, indien hij weer open gaat, een toevoeging op de regels willen geven: ten eerste: Het moet geen slow chat worden, er moeten minimaal 2 posts tussen je laatste en je nieuwe post zitten. ten tweede: Om buiten-de-tijd-posting tegen te gaan, is het dan niet makkelijker om het topic dan van 6.00 tot 0.00 uur op slot gaat en tussen 0.00 uur en 06.00 uur open. Dus plies, mag ie weer open???? QuincMan
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Yep, Ik ben hele helemaal met quinc eens, en met zijn ideeen voor andere regels zal het vast wel goed gaan!
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Dat slot is natuurlijk geen goed idee.... dan moet elke dag om 12 uur 'savonds een mod of SU het topic opengooien en 'sochtends om 6 uur weer dichtgooien ? Ik zou zeggen vergeet het maar.. Ik ga niet om 6 uur uit me nest :P Maar hij mag inderdaad wel weer open vind ik ![]() [edit] LOL... 3 replys in 1 minuut ![]() |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Dat ie dicht mag voor een lang weekend, daaruit kan je concluderen (ik dan toch..) dat ie na dat lang weekend weer open gaat... En dát is juist niet gebeurt, wat ik (en velen met mij) jammer vinden... BTW ik wil hier nu geen ruzie over ontketenen hoor (just in case, voor dat er een mocht starten..), het is gewoon een request... edit: Citaat:
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
edit: moet sneller leren typen
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Daar is niks gewaagds aan, is het een lang weekeind geworden of niet ..... Maar nu we het er toch over hebben: kom eens met goede argumenten die het bestaansrecht van een NOT-topic rechtvaardigen. IK heb het altijd een vrij wazig gebeuren gevonden aangezien er genoeg alternatieve manieren zijn zinvol (de rest van het forum) of onzinvol (FOK, IRC,MSN etc) op het net aanwezig te zijn. De toegevoegde waarde van dat topic ontgaat me geheel.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
OK, er moeten geen 25985072 topics komen die over geen donder gaan, en om dat soort topics tegen te gaan dient het NOT topic weer, lekker ff stoom afblazen na een lange dag school/werk/modden. Of lekker bakkeleien over wat het kabinet weer van plan is, ik bedoel maar... Het lol topic is meer voor de échte Lol, en het NOT topic is meer voor het "serieuzere" werk...
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
Ik sta open voor argumenten, maar dan wel graag steekhoudend! Sofar heb ik er nog geen gehoord.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
|
| « loltopic bugje
|
Recycle Junkis » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in topic | dj_dysaster | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 14-06-2004 19:05 |
| Topic | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 30-09-2003 05:07 | |
| Topic @ GoT | Hummel-X | Overige Events | 26 | 16-06-2003 22:25 |
| Nachtelijk offtopic topic | Japse | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 16-06-2003 08:20 |