| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 februari 2003 Locatie: Wagenberg
| Ik heb dus op de site een user icoon welke te zien is in mijn profiel, zoals deze hier is weergegeven is deze goed. Op het forum gebruik ik het zelfde icoon en heb ik dus gewoon de url vermeld van de plaats waar CaseJunkies deze heeft opgeslagen na het uploaden. Maar als ik nu mijn icoon bekijk bij een posting op het forum dan is mijn icoon opeens veel groter (opgeblazen) en dus geen gezicht meer. >D
__________________ Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| User database opgeschoond! | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 9-08-2004 17:36 |
| in welek site kan je gratis een site openen | burak | Software Junkies | 13 | 22-09-2003 22:15 |
| [new user] | Fleppuhstein | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 5-05-2003 20:52 |