| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
ik denk dat ik mn nick maar eens verander in blackgoth...verrek die heb ik al! lekker laten zo ![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| ||
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 februari 2004 Locatie: ZH
| meteen me 1e reactie op meerdere fora ben ik geregd onder de naam _ferry_ , deze had ik hier ook eerst geregistreed, maar er is toen wat mis gegaan ofzo. Want na de registratie he ik geen mail gehad, maar de naam is nu wel vastgelegd. ik ging dus nog proberen om via de link "wachtwoord vergeten" opnieuw een mailtje te krijgen ofzo maar dat hielp dus niet dus kan die verwijderd worden ofzo? ik heb daarmee dus nooit kunnen posten, maar zou wel graag die naam willen gebruiken ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #22 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Frontpanelground samenvoegen | Ragon | Elektronica Junkies | 6 | 4-01-2005 20:10 |