| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| hallo, Ik vind de case-junkies site egt super!!! misschien is het alleen een idee om ook een evenementen kalender op te maken waarop dan dingen komen als bijvoorbeeld waarneer er een baco, overdose of een andere bijeenkomst van cj is. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tja een beetje vreemd om er dan een "meestal" lege kalender o te zetten. Alle evenemeten worden flink genoemd op het forum en Overdose zelfs op een eigen sub-site en op de frontpage. Als je regelmatig ff komt kijken zul je echt niks missen. We nemen je suggestie wel mee naar de nieuwsbrief-werkgroep die onlangs aan de voorbereidingen is begonnen. Zorg iig dat je je mailadresje achterlaat op de mailing-list!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Er komt dan dus (misschien) elke week in de CJ nieuwsbrief een klein kalendertje met 'gebeurtenissen' van die week/maand?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Er komt zeker een nieuwsbrief, daar wordt al hard aan gewerkt. Er wordt als ik het goed heb begonnen met een nieuwsbrief per kwartaal.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| En zoeken jullie dan ook nog 'reporters' en 'fotografen'? Ik zou namelijk mijn S5000 wel ergens voor willen gebruiken.. op 'OD etc.ofzo?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| De nieuwsbrief wordt samengesteld door mods en crew. Ik zelf zit niet in het groepje, maar je kan neem ik aan altijd een SU of Crewmember benaderen als je een leuk onderwerp hebt.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mischien is het een ideetje om een kalendertje op te zetten met LAN party's waar CJers heen gaan? Zoals die Emulation bijvoorbeeld, daar gaan dr wel n hoop heen. Maar of dat alleen al genoeg is voor een evenementen kalender.. tsja, dat is voor de mensen van CJ om te beslissen. Een nieuwsbrief vind ik n heel goed idee trouwens.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Het probleem bij deze event kalander is denk ik niet zo zeer het aantal evenementen omtrent PC beurzen en Lan party's maar meer de invulling. Wie gaat deze verzorgen? De huidige crew heeft het al te druk met andere taken en van de members valt weinig te verwachten. Voor de Gallery heb ik nu ten slotte ook maar 2 reacties gehad sinds de lancering van de nieuwe website en zolang de bijdrage aan content door members op een laag pitje staat denk ik niet dat een event kalander toekomst heeft!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Brooke Burke Kalender | Pawiro | Area 1337 | 1 | 1-11-2006 22:12 |
| Het grote Speciale Evenementen topic | eXistenZ | Area 1337 | 25 | 25-01-2005 01:23 |