| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Ik wil graag reclame en aanbiedingen ontvangen van sponsors en adverteerders van CaseJunkies.com. Hiervoor mogen zij gebruik maken van mijn huis adres (hiervoor is het noodzakelijk dat je jouw adres gegevens hebt ingevuld in je profiel). Ik heb dit vakje aangevinkt... alleen heb ik eigenlijk nog nooit iets @ mijn crib gezien van casejunkies... en dat vind ik persoonlijk jammer... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tja die sponsors weten dat jij niet zoveel te missen hebt ..... :P , sofar is daar nog geen behoefte (van de zijde van de sponsors) aan geweest maar we werken momenteel plannen uit om regelmatig een nieuwsbrief te versturen. Nog ff geduld svp
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Nieuwsbrief is er ondertussen, is die fancontroller nou van de sponsor? Of niet? Of kan ik nog andere zooi verwachten op de "deurmat"? :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| « Editten
|
Signature, guidelines » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Leuke Aldi aanbiedingen | 666Robin666 | Shop Junkies | 9 | 18-08-2007 17:18 |
| reclame weg krijgen | GBCHEATER | Area 1337 | 32 | 2-02-2004 16:15 |
| [Reclame] Heeft het nog zin? | the widow maker | Area 1337 | 15 | 19-09-2003 16:39 |