| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| ik gebruik mozilla 1.3b en die is ook altijd supertjes snel. IE kan toruwens voor 'raare' problemen zorgen omdat hij erg vals speelt met het maken van connecties. stond een artikeltje op tweakers meen ik of slashdot.org (ga geen urls zoeke, geen zin in tis te laat ; )
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Heb net IE6 geprobeerd, die is idd wat sneller, maar Phoenix, die is supersnel, maar zitten nog wat bugjes in (v 4.0). En inderdaad Opera 7 is hier ook behoorlijk sneller! Dus dat zal de oorzaak zijn geweest! ![]() |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik kijk heel soms wel is op hun site, maar er komt maar 1 keer in de week een nieuw bericht man >/ Hier iig niet, goed werk! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Laatste 10 posts | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 12-02-2005 22:04 |
| Internet rete sloom | eXistenZ | Software Junkies | 6 | 30-11-2004 17:48 |