| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Een of andere crew heeft aan mijn profiel zitten zieken. Wat n belachelijk lage k*tstreek zeg... >D Kunnen jullie uitzoeken welke lowlife zijn mogenlijkheden misbruikt?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #3 (permalink) |
| Er stonden allerlij ranzige dingen in mijn beroep en interesse textvlakken... Het moet bijna wel een inside job geweest zijn, want mijn accountpass raad je niet zomaar met n woordenboek cracker ofzo.. Een of andere crew of iets dergelijks die de pik op me heeft vond dit schijnbaar wel grappig... ik kan dr iig niet om lachen. Wieweet hoelang die rotzooi er al in stond... Ik kijk nooit in me profiel.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Alleen de SU kunnen volgens mij dingen aanpassen, maar het lijkt me sterk dat zij jouw profiel aan gaan passen. Heb je misschien ergens op een pc ingelogd met automatisch inloggen zodat iemand anders jouw account heeft verziekt?
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Tsja, sommige mensen hier zijn niet zo vriendelijk tegen me (Ik noem geen namen, dus pin me dr ook niet op vast), en dan gaan mensen wel eens gekke dingen doen. Het is dat of mijn account is gehackt, maar dan had ik me wel lelijkere dingen kunnen bedenken dan alleen het profiel verbouwen.
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik denk dat het onnodig is om zomaar mensen vals te gaan beschuldigen. Er wordt al het een en ander geinsinueerd waar ik niet zo blij mee ben. Tot nog toe ben ik er zelf niet achter gekomen hoe het in elkaar steekt. Ik kan ook niet zien wie er op welk moment welke profielen aanpast. Ik begrijp de situatie, en zie in dat het een vervelende kwestie is, maar als ik nog 1 post tegenkom waarin een bepaalde user wordt verdacht, gaat ie op slot.
__________________ Dus... |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Broodje aap verhaal! 1) de mensen met legaal toegang tot jou account doen dit niet 2) je bent veel online @ CJ, dus makkelijk te 'fetchen' en te 'catchen' 3) je gebruikt verschillende PC's op twee verschillende lokaties, dus ook daar kan iemand 'zijn slag slaan' 4) CJ crew is 100% te vertrouwen, niemand heeft er belang bij. Dus, dit kan dicht, slaat nergens op!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #11 (permalink) |
| ik gebruik geen 2 pc's.... Ik scan bijna nachtelijks op virussen en spy/harvester ware.
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Redox, kan je in de dB het moment van verandering vinden? en het gebruikte IP-nummer? Dan weten we meer! Thanx!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Errors bij profiel | brantje | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 18-09-2005 16:52 |
| Windows profiel onberijkbaar | PTR | Software Junkies | 6 | 29-11-2004 15:18 |
| Wat is dit voor een profiel? | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 11-04-2004 02:12 |
| Profiel veranderen | Solomon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-03-2004 21:56 |
| Profiel knop doet het nog niet ? | ~Dissection~ | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2003 17:40 |