Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 6-01-2004, 23:23   #16 (permalink)

Standaard

Dat een SU je profiel heeft veranderd is uitgesloten en crew heeft daartoe geen rechten. Ik zou tevens niet weten welke SU het "leuk" zou vinden je profiel te verzieken. Ik wil je dan ook vragen je excuses aan te bieden voor je beschuldigen in je eerste post. Ik vind het ongepast de vinger naar iemand te wijzen terwijl dit nergens op gebaseerd is.

Dat er iemand anders op je account heeft ingelogd is ook onmogelijk aangezien er maar 1 IP adres aan jouw gebruikersnaam verbonden staat. De enige logische verklaring is dus dat iemand anders achter jouw PC je profiel veranderd heeft of het forum heeft gehackt. Dat laatste lijkt me ook uitgesloten aangezien, voor zover ik weet, we een bug vrije PHPBB versie gebruiken. Ik zou het eerst binnenshuis maar eens navragen voordat je dergelijke posts opnieuw plaatst!
Oud 6-01-2004, 23:35   #17 (permalink)

Standaard

Ik heb simpelweg alle mogenlijkheden weggekruist tot er maar 2 dingen overbleven.
(Iemand met de rechten om dat te veranderen, of iemand die die rechten genomen heeft)
Niemand hier in huis komt aan mijn computer, mijn ouders zijn daar bijde tedom voor.
Ikzelf doe zoiets uitteraard niet, en ik scan zeer geregeld op foute dingen op mijn systeem, maar ik ben al tijden niks tegen gekomen. Bovendien heb ik geen namen genoemd. Ik heb alleen maar aangegeven waar het vandaan zou KUNNEN komen.

Maar ik zeg dat het niet aan mijn kant gebeurd kan zijn, En jullie zeggen dat et aan jullie zijde ook niet gebeurd is, weet ik het ook niet meer...
Oud 6-01-2004, 23:42   #18 (permalink)

Standaard

Genoeg van deze onzin!
Freaky, het is niet intern bij CJ gebeurt, 't script klopt, er zijn geen hackers of bugs aanwezig. Ook wij strepen weg.

Het is geen CJ actie, jij beschuldigd mensen ervan met jouw profiel te knoeien om jou te treiteren, zonder dat je het genoeg hard kan maken, terwijl net de log-ins en de dB gecontroleerd is op log-ins onder jouw gebruikersnaam. daar komt één IP nummer uit, de jouwe, dus ergo conclusio: het is met je eigen PC gebeurt.
De mensen die jij beschuldigd hebben geen toegang tot jouw PC, dus ik denk dat jij op zijn minst je beschuldigingen moet intrekken, en je verontschuldigingen aan de crew aanbieden.

Jaap
Oud 6-01-2004, 23:47   #19 (permalink)

Standaard

Jullie beschuldigen mij toch ook voor dit?
En ik weet zelf 100% zeker dat het niet bij mij gebeurt is, simpel. Anders post ik dit niet..
Dit kan gewoon NIET bij mij gebeurt zijn, hoe je et ook wend of keert, het bestaat gewoon niet. Ik heb alleen gezegt dat waarschijnlijk iemand met rechten tot het veranderen van profielen dit gedaan heeft. Ik wijs dus alleen maar met mijn vinger naar degene die dit gedaan kan hebben.

Voorbeeldje: Iemand heeft wat gestolen uit een winkel en is al vertrokken. De verkoper zegt "Iemand die in deze winkel kon komen heeft iets meegenomen". Stel iemand van het personeel heeft het meegenomen, moet die verkoper dan excuses aanbieden aan alle kopers die in die winkel zijn geweest? Klinkt als flauwe kul vind ik....

Nou blijkt dat het ook niet bij jullie is gebeurd, en ZEER zeker niet bij mij, dan zitten we gewoon vast..
Oud 6-01-2004, 23:51   #20 (permalink)

Standaard

Maar jouw inlog gegegevns dan?
Jouw profiel is alleen met jouw IP adres benaderd.......
zoals ik al zei: eerst de balk bij jezelf, dan de splinter bij een ander
Oud 6-01-2004, 23:52   #21 (permalink)

Standaard

Ja weet ik veel hoe dat kan. Het is hier gewoon niet gebeurd, dus komen we aan bij die splinter. De splinter wordt door jullie ook weg gekruist, dus tjsa, meer kan ik dr ook niet van maken.
Oud 6-01-2004, 23:58   #22 (permalink)

Standaard

Tja....
Maar verontschuldigingen zijn op zijn plaats hier.

Je had de openingspost ook anders kunnen formuleren, zonder zomaar de hardwerkende crew te beschuldigen. We zijn hier om het voor jullie, de gebruikers, zo aangenaam mogelijk te maken, niet om gebruikers te stangen. Kijk als we mensen willen pesten, gaan we geen serieuse website beginnen en doen we ook niet ons best om alles zo goed en gemakkelijk voor je te maken.

Als een gebruiker ons niet bevalt, dan bannen we hem gewoon, we proberen hem niet weg te 'pesten'!!

Dus bied even je verontschuldigingen aan de crew aan, en dan vergeten we dit topic gewoon.
Oud 7-01-2004, 00:00   #23 (permalink)

Standaard

Wat mij betreft is deze zaak gesloten. Wij hebben je medegedeeld dat wij niet weten wie het geweest kan zijn en dat crew is uitgesloten. Als je zelf wil doorzoeken ga je gang maar val ons daar a.u.b. niet meer mee lastig. Mensen die zonder enig bewijs gaat lopen gillen kunnen van mij geen verdere support verwachten!

Gegroet!
Oud 7-01-2004, 00:03   #24 (permalink)

Standaard

Mij best joh, Maar bij mij excuses afdwingen vind ik ook maar flauw.. Ik ben netzogoed beschuldigt.

Maargoed, omdat jullie dr dan ook maar content mee zijn, sorry dat ik jullie ook beschuldigt heb..
Oud 7-01-2004, 00:13   #25 (permalink)

Standaard

Thanx, en ik hoop dat je begrijpt waarom!

Wij doen ons best om voor bezoekers een zo mooi, goed leesbaar, informatief en leuke website te maken. Dat proberen we zo te houden. Negatieve posten en beschuldigingen zoals dit 'krenken' veel van onze hardwerkende en VRIJWILLIGE crewleden, die hun vrije tijd besteden aan CaseJunkies. Wij werken voor de POSITIEVE kant van de site, en weigeren dit af te laten breken door negatieve 'ophitsers'. Ongegronde beschuldigingen zoals in de openingspost zetten een bepaalde toon en een bepaalde sfeer op het forum die veel bezoekers maar al te goed kennen van GoT, en die sfeer wil de crew absoluut niet op CaseJunkies.

CaseJunkies is er voor en door gebruikers en wij doen ons best om het gebruikers naar de zin te maken!
Oud 7-01-2004, 00:17   #26 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

knap dekwerk...wie van de SU missen we hier die wel een pik op freak had/heeft oeps ik heb nix gezegt delete mn post zoals gewoonlijk maar weer...
redox als ik jou was zou ik maar mn db een keer cheken want je ziet gewoon wie het heeft gedaan alleen dek je em in of hij weigert jou om dat te zeggen...
en nee, dit is geen negative post richting CJ maar naar de desbetrefende SU die deze rechten heeft, freak zal nooit een simpel pw kiezen dat weet ik zeker
blackgoth is offline  
Oud 7-01-2004, 00:19   #27 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackgoth
knap dekwerk...wie van de SU missen we hier die wel een pik op freak had/heeft oeps ik heb nix gezegt delete mn post zoals gewoonlijk maar weer...
redox als ik jou was zou ik maar mn db een keer cheken want je ziet gewoon wie het heeft gedaan alleen dek je em in of hij weigert jou om dat te zeggen...
2 woorden... WAARDELOZE reactie....
dit soort onzinposts heeft niemand iets aan
Rich is offline  
Oud 7-01-2004, 00:20   #28 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackgoth
en nee, dit is geen negative post richting CJ maar naar de desbetrefende SU die deze rechten heeft, freak zal nooit een simpel pw kiezen dat weet ik zeker
Spuit 11.....

Nee BG zo zit PO niet in elkaar, hij is in tegenstelling tot enkele mebers WEL volwassen!
Oud 7-01-2004, 00:21   #29 (permalink)

Standaard

Ik probeer niemand zwart te maken, en die beschuldiging was niet ongegrond en dat weet je best. Maar na jullie verhaal gehoord te hebben is er weer een van de lijst van mogenlijke schuldigen geschrapt. Het was iig niet mijn bedoeling iemand te beledigen, maar door middel van eliminatie bleef alleen de crew nog over. En nu dus niemand meer.

Hier verder nog op doorgaan heeft in fijte eigenlijk geen zin meer, want de schuld ligt nu blijkbaar bij niemand meer. Hier is alleen maar n boel geroep en gescheeuw van gekomen, dus om verder gebekvecht te voorkomen, doe maar beter opslot.

Enne... enkele members?
Oud 7-01-2004, 00:22   #30 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

jij wijst PO aan...ik niet..ik zeg alleen da 1 van de SU dit wel moet doen omdat zij alleen toegang hebben... meer niet
blackgoth is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Errors bij profiel brantje CaseJunkies Support en Feedback 2 18-09-2005 17:52
Windows profiel onberijkbaar PTR Software Junkies 6 29-11-2004 16:18
Wat is dit voor een profiel? Hellfish CaseJunkies Support en Feedback 3 11-04-2004 03:12
Profiel veranderen Solomon CaseJunkies Support en Feedback 3 30-03-2004 22:56
Profiel knop doet het nog niet ? ~Dissection~ CaseJunkies Support en Feedback 3 1-01-2003 18:40

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.