Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-01-2004, 22:27   #46 (permalink)

Standaard

Een mogelijkheid om (per aangeboden product) te praten/discusieren? Via een slowchat gedoe.. mini topicje dus. Ook wel een 'shout' genoemd volgens mij.. Net als je bij een nieuwsitem kan zeggen wat je er van vind op de frontpage (of kon).. Of een chat zodat het bieden niet 'openbaar' is ofzo...

Edit: Hummel was eerder...
Oud 4-01-2004, 22:35   #47 (permalink)

Standaard

het gaat niet direct om het bieden voor mij maar de hoeveelheid spullen die er worden aangeboden, vooral cooling spulletjes.
En het idee dat je de verkoper kan vragen over hoe het werkt etc. etc. en dat hij dat niet 100 keer hoeft te zeggen via een e-mail oid, is voor beide partijen een heel stuk makkelijker.
Zoals hummel ook al zei: het is een optie om een klein slowchatje erbij te maken en ook iets @ de FP dat de advertenties van de mensen wat onder de aandacht blijven bij de kijkers, zoals po me laatst heeft gezegd zijn er ook veel mensen volgens hem die alleen maar ff @ de frontpage kijken en een directe link naar een advertentie lijkt me dan wel zo handig.
  Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2004, 22:47   #48 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diontjuh
het gaat niet direct om het bieden voor mij maar de hoeveelheid spullen die er worden aangeboden, vooral cooling spulletjes.
En het idee dat je de verkoper kan vragen over hoe het werkt etc. etc. en dat hij dat niet 100 keer hoeft te zeggen via een e-mail oid, is voor beide partijen een heel stuk makkelijker.
Een beetje verkoper zet genoeg info bij zijn advertentie, goede omschrijvingen stimuleren verkoop en verhinderen veelvuldig vragen.

Citaat:
Zoals hummel ook al zei: het is een optie om een klein slowchatje erbij te maken en ook iets @ de FP dat de advertenties van de mensen wat onder de aandacht blijven bij de kijkers, zoals po me laatst heeft gezegd zijn er ook veel mensen volgens hem die alleen maar ff @ de frontpage kijken en een directe link naar een advertentie lijkt me dan wel zo handig.
Direkte links op de FP is helemaal geen optie, zo belangrijk is die verkoop nu ook weer niet, we zien het als een kleine extra service aan de bezoekers die er -graag of niet- gebruik van kunnen maken.

En dat slowchatgedeelte zie ik ook helemaal niet zitten, de gemiddelde CJ kennende lapt die toch alle afspraken aan zijn laars, dat hebben we in het verleden duidelijk gezien en dat was dan ook de enige aanzet voor het schrappen van dat subforum....
Oud 5-01-2004, 00:11   #49 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, als we voor elk product in het Recycle systeem een topic gaan aanmaken zijn we bij wijze van spreken weer beland in het oude systeem...
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
recycle junkies comments Buffalo CaseJunkies Support en Feedback 10 16-05-2006 00:02
Recycle Junkies Foxie CaseJunkies Support en Feedback 3 1-01-2005 23:00
Recycle Junkies LightStar CaseJunkies Support en Feedback 4 16-10-2003 14:21

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.