Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-01-2004, 13:28   #31 (permalink)

Standaard

Als we nou es met z'n allen in de sloot springen, dan vinden we et vanzelf lekker.. :P

Nee, maar ik snap ook wel n beetje dat jullie geen zin hebben in de gespanne sfeer die er wel eens kan ontstaan door fout handelen op een forum waar spullen verkocht worden.

We zullen maar moeten roeien met de riemen die we hebben.
Oud 4-01-2004, 13:44   #32 (permalink)

Standaard

ik vind het ook jammer dat het oude recycle forum er niet meer is.

Ik heb voor de vernieuwing een paar dingen kunnen kopen via de mensen hier maar sedert het verandert is vind ik er eerlijk gezegd niks meer aan.

Nog eventjes een kleine aanmerking.

Citaat:
Iedere verkiezing met een opkomstpercentage van rond de 2.2% wordt per direct ongeldig verklaard op basis van een totaal gebrek aan interesse. Nofi, maar hoe duidelijk moet de hint zijn voordat je hem doorhebt?

hier kan ik niet volledig mee eens zijn.

ook al is de 'opkomst' kleiner ik denk toch wel dat hier een zeer duidelijke richtlijn gegeven wordt. 22 zijn er voor 5 tegen en 5 zonder mening

dat die 5 tegen meeste mensen van de crew zijn dat hoeft waarschijnlijk niet veel tegenspraak.
Dat wil nog zeggen dat je zeker 22 leden (en daar gaat het toch eigelijk om?) hebt die de vorige formatie beter vonden. Ik denk dat er toch wel eens moet over gedacht worden.
want ook in de politiek kunnen de gewonen mensen niet zomaar buitengecijferd worden zonder hun mening te respecteren.

Ik vind het in iedergeval goed dat zowel pro als contra wordt aangehaald en er moet zeker en vast een gulden middenweg gevonden worden.

mvg
Oud 4-01-2004, 13:47   #33 (permalink)

Standaard

Goed punt
Oud 4-01-2004, 13:50   #34 (permalink)

Standaard

Das wijze praat. De vinger presies op de zere plek.

Het is niet opdringend bedoeld, maar gewoon om aan te wijzen dat het beter zou kunnen. Opbouwende kritiek, daar is de feedback voor.
Oud 4-01-2004, 14:02   #35 (permalink)

Standaard

ik weet bijna wel zeker dat iedereen die de ouwe versie gebruikte ook de ouwe versie terug wil
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2004, 14:33   #36 (permalink)

Standaard

@ fredo: je kunt er van op aan dat we iedere member serieus nemen en dat alle voor- en nadelen goed afgewogen worden bij het maken van dit soort keuzes. Ik wil niet weer in herhaling vallen, maar een ieder snapt inmiddels wel dat er heel wat moet gebeuren wil dat forum een tweede kans krijgen. Het is zoals altijd heel jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar zolang er geen hele goed gefundeerde en vooral haalbare suggesties voor verbetering worden gedaan, is de kans op heropening heel erg klein.

Zoals Thadeez al zei: als je in dit topic nog iets wilt toevoegen, kom dan met een goed en haalbaar plan hoe het beter kan.
Oud 4-01-2004, 14:44   #37 (permalink)

Standaard

Is het eigenlijk mogelijk om een moderator voor een bepaald topic aan te stellen? Dan zou degene die het topic geopend heeft z'n eigen topic kunnen 'onderhouden' en als hij dat niet goed doet wordt het gesloten?
Oud 4-01-2004, 14:58   #38 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defecto
Is het eigenlijk mogelijk om een moderator voor een bepaald topic aan te stellen? Dan zou degene die het topic geopend heeft z'n eigen topic kunnen 'onderhouden' en als hij dat niet goed doet wordt het gesloten?
Ik denk niet dat dat helemaal de bedoeling is. ALS er weer een forum-gebaseerd verhaal zou komen voor Recycle, dan zou er gewoon weer een forum-moderator komen.
Als we voor elk topic een aparte moderator zouden aanstellen, dan moet die eerst "gescreend" worden, of hij/zij wel capabel is voor de taak. Moderator wordt je niet zomaar, er komen heel wat verantwoordelijkheden bij kijken.
Oud 4-01-2004, 15:33   #39 (permalink)

Standaard

nou als er streng gemodereerd zou moeten worden bied ik me hierbij aan als mod
  Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2004, 16:18   #40 (permalink)

Standaard

Een goede mod is het probleem niet want die hebben we altijd al gehad in dat forum.
Oud 4-01-2004, 16:38   #41 (permalink)

Standaard

Het maakt toch eigenlijk niet uit of hij een goede mod zal zijn? Is hij dat, heeft hij misschien succes in z'n 'zoektocht' naar hardware. Is ie geen geode mod, wordt z'n topic gesloten? Voor de rest kan hij toch geen schade doen ofzo als hij alleen berichten kan aanpassen/verwijderen in het topic wat hij heeft gestart?
Oud 4-01-2004, 16:41   #42 (permalink)

Standaard

Ik denk niet dat het haalbaar is om dat allemaal ff in het forum te integreren.

Persoonlijk vind ik de nieuwe manier een stuk handiger, je hebt meer overzicht, en kan in 1 oogopslag zien of er nog nieuwe dingen bij zijn toegevoegd.
Oud 4-01-2004, 16:41   #43 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Sorry maar consequent negeren van simpele afspraken is voor ons de aanleiding geweest dit in een ander jasje te verpakken. Nu het kalf verdronken is kan het ineens anders??? Er is regelmatig verzocht op de paden te wandelen, helaas zonder verbetering. Vandaar dus de nieuwe vorm.

Zoals gezegd, er zijn zat andere sites waarop je wel lekker mag bieden ..... Indien iemand van mening is een gat in de markt gevonden te hebben dan mag je daar rustig induiken, bouw je eigen hardware-veiling-site en oogst de vruchten.
Oud 4-01-2004, 21:15   #44 (permalink)

Standaard

We kunnen eindeloos door discussiëren of iedereen zich nu ineens wel of niet aan de regels kan houden of dat er een ander mod beleid moet komen maar daar bereiken we helemaal niks mee. Het standpunt van de crew is duidelijk: het forum blijft voorlopig dicht. Dat kan je goed vinden of niet, op dat punt valt er niks meer te halen.

Als jullie de huidige manier niet "gezellig" of onoverzichtelijk vinden geef dan aan hoe we de HUIDIGE manier kunnen aanpassen en ga niet lopen doorzeuren over "waarom het forum dicht moest" want dat is wat mij betreft een afgesloten discussie punt!
Oud 4-01-2004, 21:25   #45 (permalink)

Standaard

Misschien is het handig om als je in een bepaald 'aangeboden' of 'gevraagd' advertentie zit een reactie te geven, dus net zoals vroeger bij de NP's, reviews, tutorials, etc. En dan een systeem dat als er een reactie geplaatst is, er een mail wordt verzonden naar de verkoper/aanbieder, zodat diegene meer info kan geven. Maar omdat dat via mail kan, is het misschien leuk om @ de FP links aan de zijkant ook nog een balkje te maken van de laatste reacties op een bepaalde advertentie, zodat die niet onopgemerkt blijft voor users. (dit kan eventueel dan ook in het midden, zoals vroeger met het forum )

Dat lijkt mij iig wel wat
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
recycle junkies comments Buffalo CaseJunkies Support en Feedback 10 15-05-2006 23:02
Recycle Junkies Foxie CaseJunkies Support en Feedback 3 1-01-2005 22:00
Recycle Junkies LightStar CaseJunkies Support en Feedback 4 16-10-2003 13:21

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.