| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Er is in ieder geval minder gebl@@t gekomen, dat was een min punt in het recycle gedeelte in het forum. Maar er worden minder serieuse vragen gepost en er worden minder vragen gepost dat vind ik wel jammer. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Even kijken... Van de 1300 members: 15 stemmen voor, 8 tegen of onverschillig. Welgeteld vier members die zich uitspreken en geen constructieve of weldoordachte suggesties om alle problemen met het voormalige V&A forum op te lossen. Ik geloof gezien de reacties niet dat de nood vreselijk hoog is en een oplossing voor de problemen is ook niet dichter bij gekomen.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik vind het er ook niet erg fijner op geworden, vooral als je iets (speciale) hardware dringend zoekt. Het "koopjesjacht"-gevoel is ook weg. Desondanks heb ik wel voor een verbetering gevote. Het wordt zo veel serieuzer gevonden. Misschien nog een punt voor verbetering: zet aantrekkelijke koopjes op de frontpage. btw: Volgens mij reageren hier (nog) niet zoveel mensen op omdat er bijna niemand kijkt in dit forum.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tja, das dan jammer als ze niet kijken :P IIG is de huidige versie wel veel overzichtelijker als je iets specifieks zoekt, het staat allemaal netjes gerubriceerd! De forumvorm is in ieder geval ietwat gezelliger maar door het blijvend negeren van een paar duidelijke afspraken verprutst door de members. Indien iemand een "zinnige verbeterde versie" voorstel heeft dat goed gehandhaafd kan worden horen we het graag.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #24 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| is het niet handiger om als je een ad. plaatst, dan ook een evt afhandelingstopic opent in recycle? zo kan je ook nog hulp krijgen van andere leden bij verkoop/aankoop, en er kan alleen geboden worden via de site, en iedereen die een bod via het forum doet een tijdelijke recycle forum ban geven, van 1 week oid.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Citaat:
als dat de score van een jaar CJ is dan trekken we er meteen de stekker uit.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | ||
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Iedere verkiezing met een opkomstpercentage van rond de 2.2% wordt per direct ongeldig verklaard op basis van een totaal gebrek aan interesse. Nofi, maar hoe duidelijk moet de hint zijn voordat je hem doorhebt? ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Natuurlijk kan er wel wat aan gedaan worden, maar dan moet er ook een erg goed en duidelijk plan op tafel liggen. En dat hebben we tot nu toe nog niet op tafel zien liggen Wil je echt iets toevoegen hier, kom dan met een goed plan hoe het anders zou kunnen. In principe vind ik dat het Recycle Junkies hoekje perfect is zo, het is gewoon jammer dat de activiteit erop achteruit is gegaan. Ik denk dat jullie vooral de gezelligheid missen die erbij kwam omdat het op het forum stond.
__________________ Dus... |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Als iedereen nu gewoon eens consequent gebruik gaat maken van de huidige optie loopt het wel los. Zie het als een digitaal prikbord. Voor iedereen die er zijn draai niet kan vinden adviseren we EBAY en marktplaats, alhoewel daar ook niet in een forum over de artikeltjes gebabbeld kan worden, ook daar is e-mail de manier om meer info over artikelen te scoren, toch wel vreemd ....
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| recycle junkies comments | Buffalo | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 15-05-2006 23:02 |
| Recycle Junkies | Foxie | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2005 22:00 |
| Recycle Junkies | LightStar | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-10-2003 13:21 |