Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 31-12-2003, 01:12   #16 (permalink)
Moderator

Standaard

Er is in ieder geval minder gebl@@t gekomen, dat was een min punt in het recycle gedeelte in het forum.
Maar er worden minder serieuse vragen gepost en er worden minder vragen gepost dat vind ik wel jammer.
Gizmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-01-2004, 16:37   #17 (permalink)

Standaard

gezien het aantal stemmen tot nu toe zie ik dat de meerderheid recycle slechter vind geworden en aan de reacties te zien dat er minder word aangeboden...

Wil de crew zich nu gaan overleggen of moeten er nog meer stemmen/meningen komen?
  Met citaat antwoorden
Oud 3-01-2004, 16:59   #18 (permalink)

Standaard

Even kijken... Van de 1300 members: 15 stemmen voor, 8 tegen of onverschillig. Welgeteld vier members die zich uitspreken en geen constructieve of weldoordachte suggesties om alle problemen met het voormalige V&A forum op te lossen. Ik geloof gezien de reacties niet dat de nood vreselijk hoog is en een oplossing voor de problemen is ook niet dichter bij gekomen.
Oud 3-01-2004, 17:01   #19 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

We wachten die 1277 andere meningen nog ff af .... zwijgen was toch instemmen???
Oud 3-01-2004, 17:04   #20 (permalink)

Standaard

Ik vind het ook slechter geworden
Eerst viel het allemaal veel meer op,
Nu kijk ik er veel minder vaak op dan eerst.
jrbuurke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-01-2004, 21:29   #21 (permalink)

Standaard

Ik vind het er ook niet erg fijner op geworden, vooral als je iets (speciale) hardware dringend zoekt. Het "koopjesjacht"-gevoel is ook weg. Desondanks heb ik wel voor een verbetering gevote. Het wordt zo veel serieuzer gevonden.
Misschien nog een punt voor verbetering: zet aantrekkelijke koopjes op de frontpage.

btw: Volgens mij reageren hier (nog) niet zoveel mensen op omdat er bijna niemand kijkt in dit forum.
Oud 3-01-2004, 22:24   #22 (permalink)

Standaard

Tja, das dan jammer als ze niet kijken :P

IIG is de huidige versie wel veel overzichtelijker als je iets specifieks zoekt, het staat allemaal netjes gerubriceerd! De forumvorm is in ieder geval ietwat gezelliger maar door het blijvend negeren van een paar duidelijke afspraken verprutst door de members. Indien iemand een "zinnige verbeterde versie" voorstel heeft dat goed gehandhaafd kan worden horen we het graag.
Oud 3-01-2004, 22:55   #23 (permalink)

Standaard

Daar ben ik het helemaal met je eens. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als je hardware vraagt er tegenwoordig bijna niemand naar kijkt.
Oud 4-01-2004, 10:19   #24 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
We wachten die 1277 andere meningen nog ff af .... zwijgen was toch instemmen???
je weet zelf ook dat die members niet actief hier zijn, het gaat om het merendeel van wat er tot nu toe gestemd heeft.. en dus wel een mening erover heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2004, 12:22   #25 (permalink)

Standaard

is het niet handiger om als je een ad. plaatst, dan ook een evt afhandelingstopic opent in recycle? zo kan je ook nog hulp krijgen van andere leden bij verkoop/aankoop, en er kan alleen geboden worden via de site,

en iedereen die een bod via het forum doet een tijdelijke recycle forum ban geven, van 1 week oid.
Oud 4-01-2004, 12:30   #26 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diontjuh
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
je weet zelf ook dat die members niet actief hier zijn, het gaat om het merendeel van wat er tot nu toe gestemd heeft.. en dus wel een mening erover heeft
Yeah right 23/1302 actief .......... als dat de score van een jaar CJ is dan trekken we er meteen de stekker uit.
Oud 4-01-2004, 12:34   #27 (permalink)

Standaard

het gaat er gewoon om hoeveel mensen er hebben gestemd
als ze zeggen van: het nederlandse volk vond dat...... dan gaan ze echt niet iedereen vragen hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2004, 12:39   #28 (permalink)

Standaard

Iedere verkiezing met een opkomstpercentage van rond de 2.2% wordt per direct ongeldig verklaard op basis van een totaal gebrek aan interesse. Nofi, maar hoe duidelijk moet de hint zijn voordat je hem doorhebt?
Oud 4-01-2004, 12:39   #29 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk kan er wel wat aan gedaan worden, maar dan moet er ook een erg goed en duidelijk plan op tafel liggen. En dat hebben we tot nu toe nog niet op tafel zien liggen

Wil je echt iets toevoegen hier, kom dan met een goed plan hoe het anders zou kunnen. In principe vind ik dat het Recycle Junkies hoekje perfect is zo, het is gewoon jammer dat de activiteit erop achteruit is gegaan. Ik denk dat jullie vooral de gezelligheid missen die erbij kwam omdat het op het forum stond.
Oud 4-01-2004, 13:03   #30 (permalink)

Standaard

Als iedereen nu gewoon eens consequent gebruik gaat maken van de huidige optie loopt het wel los. Zie het als een digitaal prikbord. Voor iedereen die er zijn draai niet kan vinden adviseren we EBAY en marktplaats, alhoewel daar ook niet in een forum over de artikeltjes gebabbeld kan worden, ook daar is e-mail de manier om meer info over artikelen te scoren, toch wel vreemd ....
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
recycle junkies comments Buffalo CaseJunkies Support en Feedback 10 15-05-2006 23:02
Recycle Junkies Foxie CaseJunkies Support en Feedback 3 1-01-2005 22:00
Recycle Junkies LightStar CaseJunkies Support en Feedback 4 16-10-2003 13:21

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.