Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 27-12-2003, 21:57   #1 (permalink)

Standaard PriceTracker suggestie.

Kan het misschien zo worden gemaakt dat de price tracker in een apart window geopent kan worden? Ik merk namelijk dat als ik twee casejunkies window open, alle 'gele nog niet gelezen' iccontjes weer grijs worden omdat hij denkt dat ik ze allemaal gelezen heb. Maar ik zou graag de pricetracker open hebben staan zodat ik gegevens van een bepaald product in het forum kan opzoeken/nalezen en dan in de PriceTracker in vullen.

Is dit makkelijk te doen? Of is het zo dat de posts alleen gezien worden als 'al gelezen' als ik in allebei de vensters het tabblad forum heb openstaan (of geopend)?
Oud 27-12-2003, 22:39   #2 (permalink)

Standaard

Ik dacht dat als je shift ingedrukt houdt en op een link klikt hetzelfde gebeurt...
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-12-2003, 23:02   #3 (permalink)

Standaard

Maar dan opent de hele CJ site zich.. en dat is nou juist het probleem.. of niet?
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Smiley suggestie. Freakazoid CaseJunkies Support en Feedback 26 12-01-2004 21:10

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.