| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Kan het misschien zo worden gemaakt dat de price tracker in een apart window geopent kan worden? Ik merk namelijk dat als ik twee casejunkies window open, alle 'gele nog niet gelezen' iccontjes weer grijs worden omdat hij denkt dat ik ze allemaal gelezen heb. Maar ik zou graag de pricetracker open hebben staan zodat ik gegevens van een bepaald product in het forum kan opzoeken/nalezen en dan in de PriceTracker in vullen. Is dit makkelijk te doen? Of is het zo dat de posts alleen gezien worden als 'al gelezen' als ik in allebei de vensters het tabblad forum heb openstaan (of geopend)?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Maar dan opent de hele CJ site zich.. en dat is nou juist het probleem.. of niet?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Smiley suggestie. | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 26 | 12-01-2004 21:10 |