| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
|
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Als jullie extra smilies willen dan zul je die zelf moeten maken. Ik kan eventueel de basis vormen leveren die ik gebruikt heb bij de huidigen. Het is de bedoeling dat de smilies in dezeflde style blijven dus smilies zoals in de eerste posts komen niet op het forum!
__________________ Een optimist is een slecht geďnformeerde pessimist. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Nou is het tegenwoordig met de smillies best wel oppassen hoor. Ik bedeol, op sommige smillies zit een copyright. EN dat kan je niet zomaar kopieren. Dus altijd opgepassen. En verder vindt ik ook de kleur niet gelijk aan wat de andere smillies hebben, en als we steeds smillies gaan toevoegen dan kan je bezig blijven. Maar anders host je ze toch op je eigen webserver ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Uhm.. dat spuitje/pilletje wat ik had gepost is het spuitje/pilletje uit de header/banner maar dan verkleint en met zwarte achtergrond. Dus die is zelfgemaakt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| « FP-Forum bug?
|
Zoekfunctie » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| King Smiley | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 4-05-2005 08:41 |
| PriceTracker suggestie. | defecto | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 27-12-2003 23:02 |
| --Smiley in staking?-- | YGkremer | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 25-06-2003 13:33 |