| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| hey, ik heb eigenlijk niks te klagen over dit forum, en ga zo door!! maar wat mij opvalt, en eigenlijk mij best irriteert is dat als ik een keer aangemeld ben niet aangemeld blijf, dan moet ik soms nog een keer aanmelden als een keer wil reageren enz... of ben ik de enige die hier last van heeft??? >/ groeten Gerben |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Als je je aanmeld, staat er een vakje dat je kan aanvinken, zoiets als: ''meld mij automatisch aan''. Zoiets dacht ik iig, ik kom er nooit omdat ik dat vakje heb aangevinkt :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Khad dit volgens mij ook in het begin (toen ik met forums in aanraking kwam ).. Ik had me cookies niet aanstaan dacht ik..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| krijg msn automatisch aanmelden niet weg! | case_freak | Software Junkies | 36 | 10-08-2005 03:33 |
| automaitsch aanmelden weghalen bij msn | GBCHEATER | Software Junkies | 18 | 20-01-2004 15:31 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 17:32 |