| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Apeldoorn
| Uhm, net een advertentie geplaats http://www.casejunkies.com/index.php?upn=040002&adv=53 maar hij laat geen entertjes zien ziet er dus zwaar verneukt uit?en parse't ook nog geen [b.][/b.] ? ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| even een vraagje over recycle: Zijn er geen plaatjes mogelijk of gebruiken de mensen ze gewoon niet ?
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik wilde geen nieuw topic aanmaken, vandaar hier: Ik zet een advertentie in recycle junkies en na bevestigen geeft ie aan: de ad. kan niet verwerkt worden omdat de foto geen .gif of .jpg formaat is (ik had in dat veld "n.v.t." ingevuld...) Goed, opnieuw de ad. velden ingevuld en bevestigd, fotoveld blank gelaten..... Nu staat mijn ad. er twee keer in, ik weet niet of dit een bug is maar nu weten "jullie" hoe het komt dat die ad. er twee keer staat. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Recycle Junkies | Foxie | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-01-2005 22:00 |
| Recycle Junkies | LightStar | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-10-2003 13:21 |
| offtopic @ recycle junkies | Fleppuhstein | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 18-06-2003 19:14 |