| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| mag er een nieuw nachtelijk offtopic topic komen..? dan met duidelijkere regels als vorige 2... d8 laat ik eerst eens toestemming vragen anders krijgen we meteen het deksel op de neus... edit: zal er zelf als het er deze nacht nog komt niet posten... want ik hou het hier amper uit om wakker te blijve :P:P:P
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Heheh, lekker zwammen in de nacht. :P Ik herinner me de zandloper actie nog. Van mij mag ie dr komen, maar dan n beetje meer supervised. ![]() Niet teveel natuurlijk, een beetje gekkigheid moeten ze toch wel door de vingers zien, daar dit topic eigenlijk de uitlaatklep is van et forum, om es effe wat te blaaten.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #3 (permalink) |
| denk dat we met 10 tegen 2 (op dit moment) wel hebbe aangetoond dat een nachtelijk offtopic topic wel gewenst is (laat de stemmen maar doorgaan hoor )
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
edit: correction @ PO, het zijn er inmiddels 1098 :P | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Als er een nieuwe komt, alleen met de goedkeuring van betreffende MODs en na het bekendmaken van duidelijke strikte regels. Bij overtreding van die regels dragen jullie zelf de consequenties ( ik dacht aan gele kaartjes ofz .
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Doe dan de algemene offtopic chat oid, dan heb je geen gezeur dat iemand om 23:59 post ofzo. Kunnen we overdag ook onze harten luchten, hoef je minder lang op te blijven, word je goed wakker in de ochtend, let je beter op op school, haal je hogere cijfers en slaag je uiteindelijk :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #15 (permalink) |
| ok als er een niewe komt stricte regels maar wat zouden de mod's/admin's graag zien als regels? uisluitend offtopic reageren?? ![]() nu ff serieus: - niet posten om je post aantal omhoog halen - ??
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 21:01 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 04:48 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 17:27 |