| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Ik heb een vraag Op de recycle afdeling van de frontpage en uiteraard van het forum zie ik nergens meer foto's staan. wat ik me dus afvraag zou er niet de mogelijkheid zijn om net als bij marktplaats een foto toe te kunne voegen zodat je een beter beeld krijgt van het product ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| als je zou kunnen reageren op een advertentie zou ook erg fijn zijn. Kan je even vragen om een lagere prijs ofzo... of laten weten dat je eventueel wil ruilen.
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |