| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2003 Locatie: Utrecht
| Hallo, Als ik wil inloggen op de hoofdwebsite,dan krijg ik niet een melding dat m'n gebruikersnaam of password incorrect is,maar de website wordt een paar keer gereload,en dan kom ik weer bij het inlogscherm? Ik kan wel inloggen op het forum .(duhh anders kon ik dit bericht niet plaatsen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Heb je wel een account op de frontpage gemaakt dan? De fp en het forum zijn nl gescheiden wat accounts betreft (toch?). edit: niet dus
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| bij mij zijn het volgens mij ook 2 accounts: 1 van forum, en 1 van frontpage ik kon namelijk eerst het forum niet op, nadat ik me had aangemeld @ frontpage, toen hebbik een niewe account aangemaakt @ forum, onder dezelfde naam. ik heb er nu geen last meer van, omdat ik op auto-login sta ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2003 Locatie: Utrecht
| het is gelukt, ik ging nog en keer m'n cookies door,stond alles op unblock behalve die van www.casejunkies.com(zonder iets erachter). vaaaaaaaag nou ja het probleem is opgelost!
__________________ Je cd'tjes laten branden door een pyromaan is NIET grappig |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| www.casejunkies.com laad niet volledig + cpu @ 100% | bartgrefte | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 24-09-2006 23:09 |
| Casejunkies logo werkt niet meer | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 3-05-2005 22:56 |
| Automatsch inloggen werkt niet meer | Jamba | Software Junkies | 2 | 19-12-2004 16:12 |