| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Misschien een goed ideetje om voor cj's een IRC channel te maken. Ik hang namelijk de hele dag op IRC en ik denk vele junkies met mij. Quakenet is dan wel een handige server, je kunt er namelijk snel een L aanvragen ![]() Dus join #casejunkies op Quakenet, dan kunnen we er een L aanvragen :P Wat vind de crew hiervan ? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Welke server kan me geen hol schele. :P Bij mij start mirc automatisch op bij startup van windows.. nuff said.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Mij zal je daar niet vinden, je kan niet voor niks je MSN invullen in je profiel. Heb je iemand nodig: MSN, direct antwoord terug klaar. Voor mij is IRC overbodig.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| als er nou nog eens meer mensen op irc kwamen :P alleen met kaastosti samen schiet het natuurlijk niet op :P edit: i'm still waiting for some gezelschap :P (ondertussen maar een filmpje gestart :P) update: Hummel-X is ondertussen van de partij, wie volgt? :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 2GB Dual channel of 2.5 GB singel channel? | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 27-08-2007 12:33 |
| Dual Channel DDR | SilentSniper | Hardware Junkies | 15 | 24-01-2004 16:36 |
| IRC Channel CaseJunkies | DjGeRo | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 8-06-2003 16:54 |