| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| hey, ik ben en beginner met modden, maar de tutorials zijn duidelijk!! maar wat ik wou vragen, kunnen er ook tutorials in word worden gedownload, dus in .doc formaat? en waar kopen jullie jullie mod spullen(zal wel vaak gesteld zijn, maar toch )greetz gerben |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Doe dan PDF, das teminste gratizz. Ook beter compatible met Linux dan :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
PDF en gratis... de reader wel maar de writer niet! op de adobe site kost een pakketje Adobe Acrobat 6 al 149 dollar. moet je na gaan dat dat de onlineshop van adobe zelf is, hier in NL in de shop issie dus nog duurder! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| waarom zo moeilijk en rip je niet gewoon de html pages? zodat je ze offline kan bekijken? lijkt me een stuk makkelijker dan dat iemand helemaal die tuts gaat overtiepen...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tutorials LCD aansluiten | annuh | Elektronica Junkies | 16 | 24-02-2007 11:42 |
| Tutorials | Hellfish | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 26-04-2004 21:31 |
| zelfbouw WC tutorials | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 20-10-2003 11:19 |