| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
linkje: http://www.casejunkies.com/index.php...001&hl_id=1370 edit: ik zie dat in het forum zelf sommige termen worden vervangen door een peeep, in de nieuwspost staat hier dus iets anders. | |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| het gaat wat ver ja, ik kan begrijpen dat hij het bagger vind dat er zo nodig een nieuwe standaard moet komen, maar om nou gelijk met enge ziektes te gaan schelden en die brave medewerkers die toch iedere dag maar weer hard werken om ons van mooie computeronderdelen te voorzien te ontslaan en te verbannen vind ik wat ver gaan..... het kan een k*t idee zijn maar ga je dan afreageren op een bokszak ofzo.... greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik wil ff duidelijk maken dat dit soort reacties zo snel mogelijkvan de FP worden gehaald, en de gebruikers die dit posten worden hierop persoonlijk aangesproken. Bij deze heeft de poster dan ook een officiele gele kaart gekregen, de eerste stap naar een echte IP-Ban. Als je wil schelden, doe het dan 'netjes' en ga niet met zeer vervelende ziektes en vleselijke delen smijten...... Jullie bedankt dat jullie er ook zo over denken... Zijn we toch allemaal van het zelfde 'soort' ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| En ik neem aan dat jij op de hoogte bent van de policy van dit forum? ![]() http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=3712
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Redox reactie? | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 3 | 9-01-2007 15:44 |
| nieuwspost "Nieuwe generatie GPU's" | Wolgarnaal | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 22-11-2006 21:03 |