| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003
| iedere keer als ik in een topic ga kijken waar iets nieuw gepost is bv op elektronicajunkies met die topic over etsen kan ik gewoon kijken tot op een bepaalde pagina en verder geraak ik niet terwijl er toch verder gepost word |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik krijg soms als ik in een forum zit (bijvoorbeeld Area 1337) bij sommige topics een 'nieuwe-post' icoon (geel dus), en als ik dan dat topic open, blijkt dat er helemaal geen nieuwe posts zijn... En dus dat met die bladzijdes, dat de nummers ontbreken..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dit heeft te maken met een BUG in dit forum en gekl**t van de Hosting Provider! Is overigens al eens uitgelegd http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=3271
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| « Tijd
|
gesloten topics » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem na foutje. | H-89 | Software Junkies | 6 | 6-04-2007 20:16 |
| foutje in Fanbus Tut | PeterEs | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 15-07-2004 10:48 |
| hp 930c foutje | inanc_gangster | Hardware Junkies | 13 | 2-04-2004 15:40 |
| Foutje | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 7-07-2003 17:35 |