| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| is het niet een id om gesloten topics automatisch onderin het forum te plaatsen? dat forumt nl een stuk handiger. ik weet dat het mogelijk is want heb het op andere fora al gezien.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| bij mijn weten wel zal ff navraag doen ok? en ik doel niet op GoT (kan op een of andere manier niet op het forumd aaro komenn) breng morge verslag uit!
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ben et eens met deze suggestie. als et mogenlijk is, idee voor CJ v2 ? :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Over welk forum hebben we het dan, dat maakt het ook wel iets makkelijker.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
| De slotje worden gewoon helemaal aan het eind gezet, in jou gedeelte is er nog maar 1 pagina dus de slotjes lijken onder aan te staan. Maar als je dan kijkt bij : http://www.babes.nl/forum/viewforum....days=0&start=0 Die bestaat uit 3 pagina's en het slotje van 17 september staat nu onderaan pagina 3, niet aan het eind van de pagina maar aan het eind van het forum. Beetje zonde want er als dus een slotje op gaat omdat het prbleem is opgelost "verdwijnt"het topic naar het eind. Niet geheel onze bedoeling
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
| hmm ja heb je ook gelijk in is het dan niet handiger dat de TS in het desbetreffende topic gewoon zet dat er niet meer gereageerd mag worden en dat de mod's daar toezicht op houden? edit: ik doelde eigenlijk op topic's zoals van "hoi ik ben nieuw, ik wil modden hoe doe je dat?" alsdat soort topics meteen uit het zicht zijn dat is nog veel handiger...
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik sluit me volledig aan bij Flep! De optie zoals jij hem nu voorstelt is niet haalbaar. Het probleem bij onze forums is dat de meeste forums wel uit meer dan 1 pagina bestaan en daardoor komen posts met een slotje onderaan! Als dan ineens posts weg zijn dan krijgen we waarschijnlijk meer klachten als dat ze op slot gaan en nog wel zichtbaar zijn! Alles is technische haalbaar, de vraag is alleen of het de moeite waard is! Persoonlijk kan ik prima leven met de huidige manier!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Dat is veel te veel werk voor onze MOD's om dat bij te gaan houden! En topic's zoals "hoi ik ben nieuw" gaan vaak al snel op slot of verdwijnen vaak al heel snel uit het zicht!
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MAG GESLOTEN WORDEN ;) | rietveld | Hardware Junkies | 32 | 20-06-2007 13:19 |
| Spook-topics | Spike | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 5-09-2004 04:45 |