| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| ff over site opbouw, ik vind dat het 'nieuws' gedeelte iets te vaak voor komt, links boven in de lijst, midden op je scherm zodra je de site ziet en daar onder dan de echte links. Ik vind dat je de lijst met opsommingen in het midden gewoon weg moet laten. gewoon bovenaan de laatste forum topics, misschien uitbreiden tot 8 of 10 inplaats van 5. en daaronder het nieuws en dat eerste deel skippen ![]() of is er een rede voor? de spotlight link is toch totaal nutteloos, is toch al in het nieuws langsgeweest? hoef je ut niet nog een week te melden :P ![]() (wel ff commmentaar geven please... ) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik geef ook eerlijk toe dat ik het een beetje overbodig vind dat het nieuws op de FP op meerdere plaatsen voorkomt, maar ik stoor me er nooit aan Ben nooit op de FP, ik ga meestal direkt naar het forum
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| K Komt ie, Om te beginnen zijn we een nieuwssite: nieuws houdt de site (frontpage) draaiend. Deze indeling is tijdelijk, er wordt al aan V2 gewerkt. Forum headlines zijn wat ons betreft het minst belangrijk. Trouwens verdelen wij de items in drie categorien: Nieuws: tja gewoon nieuws van andere sites afkomstig Reviews: uit eigen huis (het meest belangrijk) plus caseviews Tutorials: ook zeer belangrijk alleen iets moeilijker te vergaren Dat een review na een aantal weekjes weer even in de spotlight staat heeft sponsortechnische gronden, wen er maar aan .Verder gewoon even afwachten tot dat V2 draait, maar ook daar zal natuurlijk weer niet iedereen tevreden over zijn, we kunnen helaas ook niet met ieders wensen rekening houden, maar so far heeft V1 prima gewerkt en dat succes zetten we straks met V2 gewoon voort.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |