| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| dan verkopen jullie ook gewoon dingen zoals weerstanden die jullie inkopen en dan zeggen dat het voor een goed doel is en verkopen voor € 1 dan maak je wel een mooie winst ( kan ook met andere producten ) of vraag gewoon lidmaatschapsgeld € 1 per maand en dan verdienen we wel geld en dan kan er wel een webshop komen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb wel "ja" gestemd maar ik denk dat het idd moeilijk wordt. Behalve iemand of meerdere die een voorraad (financieel) kunnen aanleggen heb je dus ook ruimte nodig om de stuff te bergen, goed, misschien zijn er CJ's die veel space hebben, dat kan... Je kunt natuurlijk zeggen: we kopen ff 50 stuks 80MM Bleu-LED-fans in ofzo, maar misschien blijf je met de helft zitten omdat op een gegeven moment niemand meer zo'n ding wil omdat er weer iets nieuws is..... Misschien een mogelijkheid CJ-shop te "koppelen" met een al bestaande webshop...dat vergt wel onderhandelingen, een hoop banners op de site en waarschijnlijk toch te dure producten Wat ik wel vind bv is het super grote verschil in prijs van bepaalde producten.... Op het moment ben ik even een "blauwe LEDjes junk" :P maargoed: ik koop hier om de hoek een LED (60 CMD)voor 2.25 Eurie, vervolgens via web-store 1.60 Eur p/s en zometeen via de IA miss 0.20 Euri's ongelooflijk toch ?Zoiets "kleins" zou miss wel ingekocht kunnen worden: wat kosten 1000 LEDjes dan nog ? en daar is altijd wel vraag naar, net als kabel-mesh bv maarja, dat is eigenlijk al een beetje "in stock" bij een bepaalde CJ vertegenwoordiger toch Conclusie: We hebben een suiker-oompie nodig die een grote, verwarmde en beveiligde garage heeft :P |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Je zou een IA shop kunnen maken. Dus dat er continue IA is... en dat bijvoorbeeld elke maand gekocht en geleverd wordt.. Maar dan moet je dus wel een deal maken met bedrijf, maar denk eigenlijk niet dat ze het erg vinden omdat het reclame en meer opbrengsten is... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| hehehehe :P ik denk dat modgoodies alleen een beetje meer richting de webshop gaat, ik zat meer te denken aan CJ-items, dus bv. KeesBetsjes, shirts (handig bij meetings) en dat soort spul, niet echt mod-stuff maar wel CJ-goodies
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| « Is het lol topic stuk?
|
opmaak » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| waterkoeling shop | Fret_Kroket | Cooling & OC Junkies | 2 | 25-08-2005 21:33 |
| OC days @ OC-shop | Daffy_Duck | Area 1337 | 22 | 24-04-2003 00:25 |