| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zoals de titel al zegt, is het mogelijk een vraag en aanbod sectie te maken op CJ? Alleen toegankelijk voor geregde users bijvoorbeeld. voor alle ouwe troep die een ander nog wel kan gebruiken. zoals voedingen, kabels, ouwe fans... alles zeg maar..alles wat je kwijt moet. ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Mij lijkt een apart topic er wel wat voor
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Heel streng moderaten, niet of topic gaan en als het spul weg is op slot.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Dat denk ik zeker! Maar idd niet offtopic laten gaan...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Dan zou een forum het handigste zijn Als iedereen dan zijn topictitel volgens een bapaalde standaard neerzet, moet het overzichtelijk blijven. Bv: [te koop][hdd]Maxtor 740dx 40gb en: [gevraagd][mobo]Epox 8RDA+
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Zal ik dan maar aftrappen? Ik heb een splinternieuwe CoolerMaster HAV-V81 X-Dream koeler (ja die met die blauw-groene fan en rpm regelaar) in de aanbieding. Hij koelt prima maar in vergelijk met zalman koelers valt ie me vies tegen, ik ben te lang verwend met stille koeling. Hij heeft 30 minuten gedraaid, daarna heb ik hem gedemonteerd en weer netjes ingepakt. Snel maar weer een zalman erop geschroefd (zal de importeur leuk vinden). Wie mij 17.50 euro ervoor geeft krijgt em op mijn kosten thuisgestuurd!! Koeler is compleet in prima staat netjes in de originele verpakking. Interresse? stuur me een PM!! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik heb ook nog te koop . Een barf a light (4kante cclf) 2 zalman fanmate controllers 1 20x2 VFD (die van mijn revieuw) ik zoek nog een Grafisch LCD ook te ruilen met die VFD
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Download sectie foutje | Dark Wanderer | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 2-07-2004 10:54 |
| [vraag] Temp sensor, hoe te maken/aan te sluiten? | jensen | Hardware Junkies | 5 | 10-04-2004 10:26 |
| Vraag en Aanbod | Fleppuhstein | Area 1337 | 22 | 22-03-2003 15:47 |