| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| wordt het neit eens tijd voor een nieuwe poll.....?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Verzin er allemaal 1, en wacht dan af of hij een keer voorbij komt.... Veel kans denk ik, want het bedenken van polls is niet zo makkelijk Maar een nieuwe zou idd niet mis staan ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Is opel tha powah? * Ja, ik mag graag duwen * Ja, ik herken mijn witte kadett makkelijk terug als ie naast een andere witte staat, ze hebben allemaal hun eigen unieke roest patroon * Ja, Opel is goed voor je gezondheid, je krijgt meer beweging doordat je vaak te voet verder moet. * Nee, ik heb geen rijbewijs
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| je vergeet nog n optie: - Ja want freaks opel frontera heeft maar n kleine schade terwijl een ander busje zich er totallos op gereden heeft. Maargoed, nu weer effe normaal doen. Doe iets van hoeveel schijfruimte heb je, of hoesnel is je CPU ofzoiets.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| of: Heb je al eens overwogen een andere processor dan een AMD of iNtel aan te schaven of denk je er aan voor in de toekomst als ze qua prestaties in de buurt komen van deze huidige 2 topmerken? * Nee, ik wil alleen AMD * Nee, ik wil alleen iNtel * Ja, die van transmeta ..... maar dan moeten de prestaties wel beter dan momenteel * Ja, die van transmeta lijkt me nu al een leuke processor * Ja, die van Via ..... maar dan moeten de prestaties wel beter dan momenteel * Ja, die van Via lijkt me nu al een leuke processor
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| De nieuwe Poll moet worden : Waar moet de volgende Poll over gaan? 0 Cases. 0 Fan's. 0 Fan controlers. 0 Water cooling. 0 LLuchtkoeling. Daarna verzinnen we wel wat met de aangekozen opties.... |
| | |