| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Als ik nu kijk naar het lol topic dan zie ik dan die loopt t/m 36 pagina's op die pagina ben ik de laatste die gepost heeft om 22.05 maar kijk ik bij de berichten sinds mijn laatste aanmelden dan zijn er mensen na mij geweest is het lol topic stuk?
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Doe is herladen in je browser, ik had het eerst dat ie ze verkeerd cache'de, misschien is dat bij jou ook.
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| komt door die forum-errors van vorige week, forum telde post niet op, en ook de pagina;s niet, ik denk dat dit ff ge-edit moet worden want niet alleen lol-topic heeft het.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Is het gevolg van een defecte mailserver bij onze provider....wij danken ashosting.nl hiervoor! We kunnen nu aantal topic's gaan aanpassen! Als je nog meer topic's tegen komt met dit probleem meld het dan even in dit topic dan kan ik ze aanpassen! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| http://www.casejunkies.com/forum/vie...?p=52171#52171 Ik kan effe niet et goeie topic vinden, of hij is al opslot. Deze heeft dus n valse nummering. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voeding stuk?!?!?! | Hunter X7 | Elektronica Junkies | 5 | 2-10-2005 11:02 |
| Algemeen WC topic stuk | tongue_of_colicab | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 24-09-2004 09:57 |
| Het grote GTA Vice Ctiy topic stuk? | Masterslave | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 22-08-2004 14:42 |
| Wat is stuk? | Foxie | Hardware Junkies | 2 | 1-05-2004 19:16 |
| Northbridge stuk? | 1N54N3 | Hardware Junkies | 16 | 28-03-2004 20:19 |