| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Heb je een goed idee ter verbetering (in jouw ogen dan) van CaseJunkies? POST DAT DAN HIER IN HET TOPIC Ook is alle kritiek op dat idee welkom in dit topic, let wel: alle zinnige kritiek, de rest trash ik gewoon.... :P
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat een goed idee! Wat ik een goed idee vind is het profiel via de Profiel-knop hieronder, en het profiel via Gallery/The Widow Maker samen toe voegen! tot zover dit idee...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| ![]() Lol. :P Ok, ten eerste, stel duidelijke regels op waar de "baas" zich ook aan kan houden en toch zijn zin krijgt om zich voldaan te voelen.
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ga je gang als dat jou je voldoening moet geven :P
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ga je account blokken? woej maak ik een nieuwe :P Ga je IP blokken? woej kan me broertje er oook niet meer op :P Hoe wou je het aanpakken, toegeven of jezelf het moeilijk maken :P
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ FilmFreakz | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
jij vind hem lekker reeel overkomen jij vind dat die ze crew redelijk behandeld jij vind dat die nuttige posts maakt jij vind dat die normaal sloten zet
__________________ FilmFreakz | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
de crew kiest zelf ervoor nuttig of niet nuttig, zolang je respect heb slotjes worden altijd met nut gezet. | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Tis weer goed, DjGeRo stopt..... (zweep gepakt :P )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Broertjes, tssss... he hummel? Ik leef met je mee. ![]() Maargoed, ik heb nog n idee, maar die is denk ik allang aangekomen bij de mod people. Ik zou graag een jaLCDs plugin zien die nieuwe artikels en forum reply's zal weergeven op je LCD.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Regel 1) PO heeft altijd gelijk Regel 2) In het uitzonderlijke geval dat PO geen gelijk heeft, treed automatisch regel 1 in werking Regel 3) Er zijn GEEN uitzonderingen op regel 1 en 2 Dus, jammer maar helaas ![]() Enne DjGeRo : zo kan ie wel weer, thanx voor je nuttige bijdrages, maar hou het leuk....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reservoir ideeen? | 666Robin666 | Casemod Junkies | 32 | 4-08-2007 18:29 |
| WW2 mod ideeën | Meert | Casemod Junkies | 5 | 27-06-2006 22:00 |
| [CM]Computerkast ideeën? | Ice T | Casemod Junkies | 21 | 25-10-2003 11:36 |
| LCD Mod Ideeën | Snif | Casemod Junkies | 5 | 4-05-2003 17:52 |