| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Een idee dat al eens naar voren gekomen is: Een stukje op de fp met de laatste 10 topics, maar het schijnt dat jullie de fp strikt gescheiden willen houden van het forum om een of andere duistere reden. Overige ideeen: Een newsfeed (RSS) van casejunkies zou extreem ownen Een random pic met klein stukje info op de frontpage met een casemod die in de "My Junkyard" is ingevuld door junks. Een soort bonusje voor mensen die newsreader worden, zodat die er meer komen OF de quantiteits limiet van de nieuwsposts afhalen. Stel er zijn 10 mensen die 5 artikelen per week kunnen produceren, maar niet meer, dan laten jullie dus 50 artikelen per week liggen, en dat is dus net die ene newsposter die jullie zoeken. Persoonlijk denk ik dat er dan sowieso meer posts gedaan zullen worden als dat nodig zouden zijn, zo kunnen jullie de besten er tussen uit zoeken om naast kwantiteit ook nog kwaliteit te bieden. Dan kan het nieuws gedeelte op de frontpage weer in ere hersteld worden en is iedereen blij.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Misschien is het een idee om een topic op te richten waarin gebruikers hun ideeen kunnen posten die ze zelf niet uit kunnen voeren, zodat andere gebruikers er wat mee kunnen? (Ik weet niet of het er al is maar ik kon het in iedergeval niet vinden) Of natuurlijk dingen die ze bedacht hebben en er zelf het gereedschap niet voor hebben zodat ze in hun omgeving contact kunnen krijgen met mensen die dat gereedschap misschien wel hebben. Lijkt me erg handig Grtz Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Hoe had je dat concreter gedacht ? Gaat het dan om casemod-ideeen die je zelf niet kan uitvoeren ? Ik denk dat wanneer een casemodder iets bedacht heeft dat 'ie het redelijk voor zichzelf houdt, ook al kan hij er op het moment zelf niks mee. Maar dat hoeft natuurlijk niet direct zo te zijn. Ik denk persoonlijk dat je zo'n topic best kunt maken in Casemod Junkies, maar of het levensvatbaar is weet ik niet, ik denk zelf niet dat het een hardloper wordt.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ja inderdaad om ideen die je zelf niet uit kan voeren. En tips voor de andere casmodders zolang jullie ze niet al in een van jullie tutorials of dergelijke hebben staan. Ik heb zelf ook wel een aantal ideen voor mods uitgewerkt met sketchup. Maar ik heb zelf bijvoorbeeld de kasten er niet voor. En zo kunnen ook de creatievelingen onder ons de nieuwste kasten modden. Of dingen er op zetten die ze zelf niet durven uit te voeren. (Of wegens financiele redenen niet uit kunnen voeren )Of bijvoorbeeld leuke afbeeldingen of thema's die je gevonden hebt. Dat lijkt me wel wat. Grtz Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reservoir ideeen? | 666Robin666 | Casemod Junkies | 32 | 4-08-2007 18:29 |
| WW2 mod ideeën | Meert | Casemod Junkies | 5 | 27-06-2006 22:00 |
| [CM]Computerkast ideeën? | Ice T | Casemod Junkies | 21 | 25-10-2003 11:36 |
| LCD Mod Ideeën | Snif | Casemod Junkies | 5 | 4-05-2003 17:52 |