| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Misschien een idee om ff een Mozilla Firefox search plugin te maken (is makkelijk te doen dacht ik alleen ik krijg m ff niet goed) En nog een idee, maar de nieuwsticker zoals GoT ook heeft, kan je dan mooi op je LCD of op jewinbar laten scrollen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zo'n nieuwsticker, is dat niet gewoon een programma dat een RSS-feed uitleest?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
http://blackgoth.ath.cx/pic daar kan je nu al je foto's uploaden. of contacteer mij voor een FTP/web account. | |
| | |
| | #51 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| Citaat:
Bijv: spastic_fancontroller.jpg , anders hebben someteen meerdere mensen plaatjes met dezelfdenaam :P | ||
| | |
| | #55 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| Hey, het heeft mischien niet echt veel met modden te maken. Maar mischien is het een idee om een online gamen clan van casejunkies te maken voor de gamers onder ons :P En dan gewoon 1 clan die verschillende games speelt. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar leek mij wel een leuk idee. Die clan zou dan gewoon los van deze site af moeten staan. Als jullie het niks vinden dan is het ook gewoon niks, dan hoefd er geen discussie over te komen. Laat me maar horen wat jullie ervan vinden. |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dit idee is al regelmatig naar voren gebracht maar nooit echt uitgegroeid tot iets structureels (voor zover ik weet). Ook hier geldt trouwens dat dit helemaal niets met de site en dus met de CaseJunkies IDEEËN-BUS te maken heeft. Dit topic is bedoeld om ideeën aan te geven voor de verdere ontwikkeling van CaseJunkies en de site en niet voor initiatieven die niks met CJ te maken hebben. Kortom: on-topic graag.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Wat ik er aan mis: Meer manieren waarop men op deze site kan belanden! Ik ben er heel per ongeluk via ww.atro.nl opgekomen, omdat ik een X-Gear c888k wou kopen(over deze case stond een recensie op CJ). Voor mensen die niet in het modwereldje zitten is het -bijna- onmogelijk om achter deze site te komen! Ik was zonder Atro nooit op deze grandioze site terecht gekomen! ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Inhakend op Woezie, ik zou wel wat meer real life merchandise willen zien... Maak CJ-tshirts en ik kom nooit meer bij een kledingwinkel voor shirts Gekheid natuurlijk, maar ik zou er zeker een paar kopen en regelmatig reclame mee lopen. Zelfs het beruchte zwart-rode shirt gebruik ik nog redelijk veel ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Misschien hoort het hier niet thuis en is het al een naar voren gekomen, maar misschien handig om bij het linkje forum een dingetje (lichtje ofz te zetten zodat te zien is of er in het hele forum nieuwe posts zijn. Dan hoef ik niet eerst van de fp (wil ik toch eerst ff zien) op forum te klikken en dan tot de ontdekking te komen dat er eigenlijk helemaal niets gepost is. Kweet niet of het mogelijk is maar het is maar een simpele suggestie :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reservoir ideeen? | 666Robin666 | Casemod Junkies | 32 | 4-08-2007 19:29 |
| WW2 mod ideeën | Meert | Casemod Junkies | 5 | 27-06-2006 23:00 |
| [CM]Computerkast ideeën? | Ice T | Casemod Junkies | 21 | 25-10-2003 12:36 |
| LCD Mod Ideeën | Snif | Casemod Junkies | 5 | 4-05-2003 18:52 |