| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik heb nog een idee, ik weet niet of het wat is, of dat ik het verkeerd doe, maar ik moet steeds naar de forum index om daar "bekijk nieuwe berichten" aan te klikken. ben ik de enige die zo lui is? (antwoord: ja). Misschien is het handig om overal een "bekijk nieuwe berichten" linkje/knopje te plaatsen? Gelukkig hoef je dat niet zelf te doen. phpBB is zo vriendelijk geweest om er een mod voor te maken, zie hier: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=138327 Geen idee of je er wat aan hebt, maar ik vind het wel handig. ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| In ons mededelingenforum hebben we een hele overzichtelijke lijst dus dat lijkt me nogal overbodig (http://www.casejunkies.com/forum/viewforum.php?f=4).
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ok. Even wat anders, ik ben/was net me sig. aan het veranderen, en daar staat naast dat er een limiet is van 255 tekens, al zetten jullie er nou bij dat er ook maar 3 regels mogen en geen plaatjes? Het is maar een ideetje, en eigelijk niet echt nodig, maar mischien iets om over na te denken.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reservoir ideeen? | 666Robin666 | Casemod Junkies | 32 | 4-08-2007 19:29 |
| WW2 mod ideeėn | Meert | Casemod Junkies | 5 | 27-06-2006 23:00 |
| [CM]Computerkast ideeėn? | Ice T | Casemod Junkies | 21 | 25-10-2003 12:36 |
| LCD Mod Ideeėn | Snif | Casemod Junkies | 5 | 4-05-2003 18:52 |