| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| alhoewel de gallery op de frontpage er ook al is, vindt ik deze nochal onoverzichtelijk omdat je door een hele lijst namen moet spitten zonder maar een enkele casemod te zien >/ hardforums heeft een apart topic om alleen je casemods te showen in hun cool cases forum, is dat niet iets voor CJ? gewoon een topic waar je je case kan showen, met eventueel de specs erbij, die aan het eind van het jaar op slot gaat om opgevolgt te worden door een nieuw topic... deze kan als sticky gemarkeerd worden, en alle users kunnen naar hartelust alle geile mods bekijken in één topic ![]() dit bedoel ik dus... regeltjes: - graag een kort verhaal erbij plaatsen, tis een showtopic - plaatjes moeten gehost blijven, alle kruisjes posts worden verwijderd - groote van de pix maximaal 500 pixels breed - maximaal 3-5 pics, wil je meer pix zien laten, doe het als link - topic gaat aan het eind van het jaar op slot voor een vers topic is er animo voor, of zuigt dit idee? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Als er een mooie gallery los van het forum is, waarom dan nog een forum gallery? Ik ben zelf van mening dat het forum ook niet als gallery moet fungeren, daar is het niet voor gemaakt.. maargoed. we wachten de mooie plannetjes wel af ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik vind het iig een TOP idee ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseJunkies.com CaseMod Gallery | DJD xtreem | Casemod Junkies | 95 | 28-03-2008 14:01 |
| Nieuwe Casemod Gallery | uzuri | Frontpage Discussie Forum | 20 | 4-02-2005 18:45 |