| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Met alle respect voor diegene die betrokken zijn met de discussie in dit topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2811 zou ik toch graag zien dat dit topic opgeschoond wordt. Ik ben zelf geen admin maar ik vind het niet echt relaxed als mensen hier gaan zitten bekvechten. Hier staat namelijk ook iets over in een topic over normen en waarden. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ja, het zou een wijs besluit zijn zulke topics op te schonen, zo begon namelijk de ellende ook in overclockers.nl op den duur hadden sommigen gewoon een hekel aan elkaar
__________________ Wannabee moderator/crew |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| ik heb geen hekel aan hem hoor, alleen wil ik graag deze discussie winnen die ik eigenlijk niet kan winnen omdat het om meningen gaat en dat wil hij denk ook. wow mooie zelfanalise he ![]()
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Precies dat had je moeten zeggen in die discussie op dat moment geef jij niet toe, maar je geeft uitleg waarom geen van beide gelijk heeft of tenminste, bewezen gelijk Doe een proef en post de resultaten
__________________ Wannabee moderator/crew |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ach ja, sommigen moeten nog veel leren. Met het: Ik wil deze discussie winnen-gevoel schop je het ver IRL........... Next time: gele kaart voor beiden! Discussies voer je niet op deze manier in een forum, dat doe je maar via MSN of in de boksring, verneuk geen topics svp!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| « Foutje
|
Dubelle gallerie » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| (PSU) waarden van koel-lichamen ? | mir4dor | Elektronica Junkies | 12 | 20-07-2004 17:38 |