| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 juni 2003
| http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2733 hij is gesloten want het was geen computer onderdeel... is t dan ook verboden als je hem voor een mod wil gaan gebruiken? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb Dreamzilla al over msn gesproken. Het topic gaat weer open, omdat ik geen reden zie waarom deze dicht moet. Er worden immers ook gadgets aangeboden en gevraagd in recycle maar we willen wel pics zien als je uiteindelijk de machine in je pc gemod hebt :P
__________________ Dus... |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ah heeft er iemand nog zo een Rubix Kubus dan ???? beetje aardige staat ??? Voor mijn vriendin ![]()
__________________ SV net (mijn site) |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| de mean machine | meanmachine | Casemod Project Logs | 8 | 3-04-2007 19:51 |
| [CiP] XFM Music Machine | Merroc | Casemod Project Logs | 18 | 7-09-2006 18:26 |
| Rook jij? | the widow maker | Area 1337 | 53 | 30-03-2004 22:45 |
| Het grote Mijn router zuigt weer eens topic | QuincMan | Hardware Junkies | 35 | 3-11-2003 15:04 |