| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik ben al enige tijd een zeer tevreden gebruiker van deze site, maar een dingetje blijf ik toch tegen komen. Namelijk, als je reageert op een nieuwsitem is je wachtwoord zichtbaar als je het intypet. Op andere plaatsen krijg je gewoon bolletje of sterretjes, heb ik dat alleen of is dat een foutje op deze site? Ik weet ook niet of dit al eerder gemeld is, maar ik zeg het maar eventjes.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik zit wel eens op school achter CJ, en dan heb ik er idd last van. voor alle andere mensen: log maar eens uit op de hoofdsite, en reageer op een nieuwspost. zeker op plekken als school, waar veel mensen rond lopen om je heen, kan het af en toe wel irri zijn dat je wachtwoord daar gewoon in beeld staat. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| met netschaap hetzelfde... niet dat ik het erg vind........
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| « Error on page?!
|
Warez request » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bios wachtwoord | bundy | Hardware Junkies | 33 | 10-01-2004 18:19 |
| DVD niet zichtbaar | tiesko112 | Hardware Junkies | 4 | 4-12-2003 13:51 |
| Het is weer zo ver .....Ben mijn wachtwoord kwijt :'-( | Raptor | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 8-07-2003 12:45 |
| via wachtwoord starten | squid | Elektronica Junkies | 4 | 16-02-2003 21:55 |