| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2469 Doe er wat aan zou ik zeggen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE | |||
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Gemutlich Richard heeft te kennen gegeven dat dit in het vervolg niet meer zal gebeuren en hij normaal nederlands zal gebruiken. Hij is er nu van op de hoogte dat we het niet zo fijn vinden als hij hier dezelfde taal gebruikt als in zijn vriendenkring.
__________________ 31173-1 |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| tis maar waar je je aan ergert. Je moet er echt geen acht op geven wanneer je dat wel doet, daar heb ie alleen zn doel mee.
__________________ SV net (mijn site) |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Hij heeft van mij nog een PM ontvangen, en ook dit geld voor de andere members, wees niet bevooroordeeld, en erger je niet en laat het bij je langs gaan!
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| alle teeeering ik wist het wel als ik super user was -o +b /k
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Dieren
| Ik vind dat dit heel dicht bij een Ban zit. Iemand die niet weet wat die ziekte kan doen met je leven en/of dat van anderen weet gewoon niet wat hij zegt. Dit woord word misschien in Den haag of waar dan ook veel gebruikt als scheldwoord or what so ever, in mijn hoofd zit het alleen maar als een enorm erge ziekte, waaraan veel mensen sterven. Ik ben niet zo'n gevoelig type, maar als het om deze ziekte gaat, dat valt me wel zwaar.
__________________ As 't net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| /DevilsAdvocate Aids en Automobilist zijn is dodelijker.... /DevilsAdvocate
__________________ SV net (mijn site) |
| |