| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
edit: die zuigt nog meer :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik wil als eerste hierop zeggen dat ik het belachelijk vind dat mensen hun nick willen veranderen.... je had dat ook kunnen verzinnen voordat je een account aan maakte! Maar goed....op de 1 of andere manier zijn er genoeg mensen die niet weten wat ze willen waardoor ik wordt overspoeld met dit soort stomme dingen! Ik heb daarom nickname veranderen maar aangezet op het forum...iedereen kan het nu voortaan lekker zelf doen via zijn of haar profiel! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| een nickchange :-) | Tomcatt | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 27-09-2007 17:49 |
| Nickchange? | DeKemp | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 16-10-2006 10:56 |
| NickChange | FireWurX | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 5-12-2005 20:56 |
| [nickchange] Kornaddict | Davidian | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 22-06-2003 10:51 |