| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Is toch ook niet leuk, nee. Op die manier krijg je geen eigen gezicht binnen het forum. Nu herkennen mensen je iig, zo van:"...Hee, daar heb je fons weer met z't domme opmerking..." ![]() toch?
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| IDD nadenken over je nick moet je van te voren, als iedereen op elk forum een andere nick neemt vraag je gewoon om problemen. Gewoon niet meer kunnen nickchangen of een wachttijd van 4 jaar aanschaffen!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: raamsdonksveer
| Citaat:
![]()
__________________ OVERCLOCKERS.NL ONLINE | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| ik heb gewoon een loze nick gekozen aan het begin. kan gebeuren, deze nick verander ik nu echt niet meer k wou gewoon op alle sites waar ik kom dezelfde nick hebben, en alleen bij CJ had ik mn oude nick nog |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Tja tipisch geval van......jammer
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Iedereen heeft nu de tijd gehad om zijn nick te veranderen en aangezien er nogal al wat verzet is tegen het zelfstandig veranderen schaffen we het weer af! Jullie hebben tot vrijdag ochtend 11 uur de tijd om je nick in orde te maken daarna zet ik de optie weer UIT! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| een nickchange :-) | Tomcatt | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 27-09-2007 18:49 |
| Nickchange? | DeKemp | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 16-10-2006 11:56 |
| NickChange | FireWurX | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 5-12-2005 21:56 |
| [nickchange] Kornaddict | Davidian | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 22-06-2003 11:51 |