| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| ik denk dat een shout/ chatbox mooi zou zijn op dit forum, ik heb een leuk voorbeeldje WeedHeaven|No*Xp*Reset - Powered by vBulletin (this geen drugs site, het is de naam van een gameserver )ook handiger als je iets wil vragen, dan hoef je niet direct voor elke kleine vraag een topic te openen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik denk niet dat dit bij casejunkies past, of de admins moeten er al een andere mening over hebben. Voor kleine vragen kan je gerust een topic aanmaken, als het nog niet in de FAQ staat of als er geen topic over het onderwerp is. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| vind het redelijk irritant als er voor een klein vraagje, meestal nutteloos een topic word gemaakt, en btw CJ is enorm boring, mag wel wat meer leven in. zoals nu, de fan van mn be quit PSU doet het niet, is hij gwn dood, of temperatuur geregeld, zelf stressed en 11% overclocked raakt dat ding gem. niet boven de 40 graden |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Op zich, lekker flauw leuteren buiten het forum om, zou best een hoop ellende kunnen schelen op het forum zelf, maar je loopt wel het risico dat mensen dan _helemaal_ niks meer zelf uitzoeken ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Dus dan komen de mensen om te chatten? Ik ben eigenlijk wle tegen, puur omdat dit een mod community is en geen blaat/spam aangelegenheid. Je kan dan beter nog het grote 'Blaat Topic' aanmaken ipv een hele chatsysteem inbouwen. Cj gaat voornamelijk over casemodden/elektronica en een paar over wat andere dingen. Ja, oke er ontstaan vaak en veel post onnitige threads, omdat mensen niet lang zoeken of proberen te zoeken bij onze grote vriend(lees: google). Maar als die topics zorgt ook juist dat het hier toch een beetje levendig blijft, das juist wel weer een pluspunt.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #12 (permalink) |
| ja, gezelliger, socialer, en als het meer mensen trekt, wat is het probleem?? het is redelijk saai hier, ik zit op een aantal forums, echt zn junk , dus kijk minimaal elke half uur op elk forum, ff snel.. maar hier is het zowat dood |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zie er het nut ook niet echt van in. We hebben inderdaad een tijdje een IRC-kanaal gehad en dat kunnen we op zich nog wel weer een keer proberen, maar neem van mij aan, na een week is het nieuwe er af en is het kanaal uitgestorven.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Een chatbox lijkt me een beetje nutteloos... Dat resulteert er volgens mij gewoon in uiteindelijk dat iedereen alles daar gaat vragen en kwaad worden als ze niet geholpen worden... Op een ander forum waar ik actief ben is er wel een shoutbox, die constant naast het forum zichtbaar is, waar gewoon wat in geluld kan worden, maar dat zou hier ook niet goed werken omdat het daar gewoon veel te druk in wordt... Dan kan je volgens mij zoals modernization zei beter een topic aanmaken waar dit kan, is even effectief. En bij wijze van entertainment om het zo te zeggen zijn er mogelijkheden genoeg he... Een topic waar je links naar funny pics inzet, een topic waar je links naar grappige filmpjes inzet... Maar daarmee krijg je dan ook weer zoals Demoniac zei over een IRC kanaal: eens het nieuwe er af is bloedt dat gewoon dood... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Chatbox | Dj Spooky | Area 1337 | 7 | 11-01-2003 11:24 |