Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 12-05-2008, 08:41   #16 (permalink)
Banned

Standaard

Demoniac, als ik wat zeg dan sta ik voor me woorden dat ten eerste. Als ik wat post dan post ik vanaf mijn eigen ip adres. Ik ben niet gediend van jou beschuldigingen dat Nick2 Ediejo is.

Ik ben ediejo en ben blij dat ik dit nog van je mee mag krijgen. Precies wat ik verwachtte van je, achter iemand zijn rug om praten.

Van deze beschuldigingen word ik niet echt blij. Het blijkt wel weer hoe gefrustreerd jullie zijn op ediejo.

Nogmaals maak mij niet uit voor Nick2 dat ben ik niet. En van die aantijgingen richting mij ben ik al helemaal niet gediend. Ik ga bijna denken dat je op ruzie uit bent kerel. En dat willen we toch niet?

Ik dreig niet maar je haalt het bloed onder me nagels vandaan. Ik adviseer je dan ook om te stoppen met deze beschuldigingen.

Laatst gewijzigd door Ediejo3 : 12-05-2008 om 09:07.
Ediejo3 is offline  
Oud 12-05-2008, 10:01   #17 (permalink)
Voordeelverpakking

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Het mooie aan de forum software is dat ik aleen maar je username in hoef te tikken en ik zie je IP. En wat zie ik dan, juist Nick2 heeft op een exact zeflde IP gepost. Toch wel verdacht vind je niet?
Oud 12-05-2008, 10:10   #18 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

Beste Ed,

Ik sta buiten al deze dingen aangezien ik een stuk later hier ben binnen komen wandelen dan de oude garde. Dat was even een korte intro om ff duidelijk te maken dat ik dit vanuit een relatief neutraal standpunt bekijk.

Mijn eerste indruk was ook dat jij nick2 was om een aantal redenen:

De TBCL aankondingen werden altijd gedaan door jou en deze keer was er zelfs nog hetvolgende toegevoegd:
Citaat:
Wel lachen banned onder Ediejo zijn naam.
Dit is hoogst waarschijnlijk gewoon een gramaticaal zeer slechte zin, maar laat wel erg veel open aan eigen interpretatie. Het zou kunnen aangeven dat hij het grappig vind dat jij bent gebanned, het zou echter ook kunnen betekenen dat de ediejo account is gebanned en hij het heel grappig vind om nu gewoon onder een andere naam te posten.

De tweede reden was dat de avatar van de account de site Ediejo.nl was. Nu snap ik ook wel dat dat doorlinkt naar andere sites met tig mensen daarop, maar het is wel enigszins 'verdacht' om zo maar ff te zeggen.

De derde reden die in mij opkwam was dat in de periode dat ik hier aanwezig was jij de enige was die zich eerder op deze wijze had geuit over CJ/NKCM etc.

De conclusie dat Nick2 en jij dezelfde persoon is is voor de meeste mensen denk ik dus niet zomaar uit de lucht gegrepen, maar ik geef toe dat het voor sommigen misschien iets te overhaast is geweest (zoals ikzelf).

Maarja, over deze hele kwestie:
Al met al is deze Nick2 persoon er gewoon op uit om mensen uit te lokken en een flame-war te beginnen. Persoonlijk vind ik dit diep triest en vooral ook erg jammer. Nick2 geeft zelf aan dat het volgens hem gaat om ex-crew leden die dingen in eigen zakken hebben gestoken, de NKCM uitslag hebben beinvloed etc. Hier heb ik geen flauw idee van en ga hier dus ook mijn mening niet over geven, maar zelfs als dit enige kern van waarheid zou bevatten, waarom moet het huidige CJ en de huidige CJ-crew hier dan mee worden lastig gevallen?

Is het echt nodig dat we de lang vergane koeie-skeletten weer gaan opdreggen om een topic vol te kunnen spammen met onzin en beschuldigingen?

Ik denk dan ook dat Nick2 misschien eens even bij zichzelf te rade moet gaan en eens goed na te denken over waar hij nu eigenlijk mee bezig is. Ediejo, ik geloof dat jij Nick2 kent? Zou je zo vriendelijk willen zijn ook even met deze man/vrouw te gaan praten om dit hele gezeik hier af te ronden?

De conclusie van dit alles is dat er vroeger dingen zijn gebeurd die niet meer kunnen worden teruggedraaid en dat de mensen die daarbij betrokken waren inmiddels alweer weg zijn. Verder zijn er een hoop beschuldigingen waar weinig bewijs bij wordt geleverd. Een hoop nutteloos gezwets dus!
Oud 12-05-2008, 17:17   #19 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ediejo3 Bekijk bericht
Demoniac, als ik wat zeg dan sta ik voor me woorden dat ten eerste. Als ik wat post dan post ik vanaf mijn eigen ip adres. Ik ben niet gediend van jou beschuldigingen dat Nick2 Ediejo is.

Ik ben ediejo en ben blij dat ik dit nog van je mee mag krijgen. Precies wat ik verwachtte van je, achter iemand zijn rug om praten.

Van deze beschuldigingen word ik niet echt blij. Het blijkt wel weer hoe gefrustreerd jullie zijn op ediejo.

Nogmaals maak mij niet uit voor Nick2 dat ben ik niet. En van die aantijgingen richting mij ben ik al helemaal niet gediend. Ik ga bijna denken dat je op ruzie uit bent kerel. En dat willen we toch niet?

Ik dreig niet maar je haalt het bloed onder me nagels vandaan. Ik adviseer je dan ook om te stoppen met deze beschuldigingen.
HOI ED!
blackgoth is offline  
Oud 12-05-2008, 17:57   #20 (permalink)
Voordeelverpakking

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

naamloos.JPG
Heren trek uw conclusie.
Oud 12-05-2008, 19:40   #21 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Mensen, ik stel voor dat we dit stoppen. Geen beschuldigingen meer naar elkaar. CJ is opnieuw begonnen, en ik wil ervoor zorgen dat dat goed gaat gebeuren. Er is geleerd van het vorige NKCM. Ook omdat het voornamelijk ex-crew betrekt vind ik niet dat de huidige CJ crew hiervan de dupe moet worden (Mensen als Thapous, Azariel en ik bijv. )

Ik verwacht geen onvertogen woord meer, anders gaat dit topic op slot en de prullenbak in.
SupReme is offline  
Oud 14-05-2008, 12:42   #22 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Zucht, gaan we weer van voor af aan beginnen...?
Oud 14-05-2008, 23:43   #23 (permalink)

Standaard

Of mag ik dat niet zeggen Ed, ga je me dan weer bedreigen?!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png ed_cj.png‎ (75,6 KB, 30x gelezen)
Oud 15-05-2008, 06:03   #24 (permalink)
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterslave Bekijk bericht
Of mag ik dat niet zeggen Ed, ga je me dan weer bedreigen?!
Ik denk dat de vete Ediejo CJ nooit over gaat. Jij mag alles zeggen masterslave. Ik hoop ook echt dat er een herhaling van CZ komt. Dan is het feest echt feest. Ik denk dat CJ iets meer te verliezen heeft dan ik. En als ik bedrijg dan doe ik het recht in je gezicht. Niet met een flame topic achter de schremen. Zoals cj deed.

Ik maak dan spelfouten maar lezen is moeilijk voor vele of niet. Zo van hij heeft zijn prijsjes niet gehad. En wat voor een forum is dit casemodding of spelfouten modding?

De info die op mij is afgekomen is van de ex-crew van cj. Dat de crew van het nkcm er met prijzen vandoor is gegaan. Dat is het verhaal. En Nick2 is fam van me. Dus dat verklaard een hoop denk ik. Ik zit niet op de prijsjes van CJ te wachten. Echt niet.

Laatst gewijzigd door Ediejo3 : 15-05-2008 om 06:16.
Ediejo3 is offline  
Oud 15-05-2008, 07:05   #25 (permalink)

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de vete Ediejo CJ nooit over gaat. Jij mag alles zeggen masterslave. Ik hoop ook echt dat er een herhaling van CZ komt. Dan is het feest echt feest. Ik denk dat CJ iets meer te verliezen heeft dan ik. En als ik bedrijg dan doe ik het recht in je gezicht. Niet met een flame topic achter de schremen. Zoals cj deed.
Ga je ons nou weer bedreigen, wat ben je toch een dappere kerel zeg, ontzettend stuk verdriet dat je er rondloopt, ga toch lekker bij moeke uithuilen.

Citaat:
Ik maak dan spelfouten maar lezen is moeilijk voor vele of niet. Zo van hij heeft zijn prijsjes niet gehad. En wat voor een forum is dit casemodding of spelfouten modding?
Bedankt dat je ons erop gewezen hebt(!)

Echt Ed, jij hebt echt een groot probleem, ik weet niet wat het is maar het is groot.
Doe eens normaal, voor zover dat mogelijk is, ga naar een psychiater ofzo, want mijn god er zit een aantal steekjes bij je los.

En die attachment bij mn vorige post zou ik normaal nooit doen, maar als jij WEER gaat janken over dingen die we afgesloten hebben dan laat je me geen keus.

Owja nog ff wat, die ban die je kreeg dat kwam door mij, dan weet je dat ook meteen. ;-)

Laatst gewijzigd door Masterslave : 15-05-2008 om 07:07.
Masterslave is offline  
Oud 15-05-2008, 07:27   #26 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Mensen, dit is over, dit topic gaat op slot! Ik ben het goed zat, geen beschuldigingen, geen geflame meer!

Mocht het nodig zijn, mijn PM staat aan.
SupReme is offline  
Oud 15-05-2008, 08:52   #27 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, het verhaal van Campzone 2006... Ik, blackgoth, Widowmaker en nog wat anderen die niet of nauwelijks op CJ aanwezig zijn/waren, zaten op Campzone te genieten van het lekkere weer. Widowmaker had na onenigheid de crew verlaten, was daar nogal boos over en riep op een keer dat ie zijn crew-shirt in de fik ging steken. Toen is ie dat shirt gaan halen en toen ineens kwam Blackgoth op het idee om in dat shirt bij jouw mod te gaan kijken. Toen bleek dat ik of widow ook nog wat CJ-stickers had en sloeg de baldadigheid toe. En wat is er nou uiteindelijk gebeurd op CZ2006? Er is iemand naar je toe gekomen om te vragen of je misschien een mooie CZ-sticker wilde hebben. Nou, woehoehoe...

Citaat:
Dat je spelfouten maakt zal me worst wezen, je bent niet de enige en inderdaad, het is geen spelfouten modding forum. Maar ik vind het wel héél toevallig dat Nick2 precies dezelfde fouten maakt als jij.

Citaat:
De info die op mij is afgekomen is van de ex-crew van cj. Dat de crew van het nkcm er met prijzen vandoor is gegaan. Dat is het verhaal. En Nick2 is fam van me. Dus dat verklaard een hoop denk ik. Ik zit niet op de prijsjes van CJ te wachten. Echt niet.
Iemand die met ruzie de crew verlaten heeft toevallig? Want dan neem ik die geruchten niet echt serieus Ik ben daar geweest dus ik weet dat het niet zo is en ik vermoed dat er heel erg weinig CJ'ers zijn die dit geloven. Als je ons wil beschuldigen, kom dan met bewijzen! Ik heb je een flinke PM gestuurd, maar daar krijg ik dan weer geen antwoord op..
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline  
Oud 23-05-2008, 02:34   #28 (permalink)
Administrator

Standaard

Wat is dit voor zeik topic /slot + ban voor nick2
Coen is offline  
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nick Change aub M&A CaseJunkies Support en Feedback 1 25-09-2006 13:20
Nick-Change Bowyer CaseJunkies Support en Feedback 3 4-09-2006 11:53
Nick Change geek-style joris CaseJunkies Support en Feedback 2 24-07-2006 17:22
Welke nick? tongue_of_colicab Area 1337 6 28-01-2004 18:17
Hoe kom jij aan je nick? Thunderman_303 Area 1337 74 23-09-2003 14:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.