| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2008 Locatie: Nederland
| ja sorry misschien klinkt het gemeen maar moders halen die vele kleuren en groter lettertype weg omdat ze irri vinden dat wist ik niej ben nieuw hier maar als jullie het irri vinden zet het er dan lekker niej bij!!! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik neem aan dat je bedoeld dat een Moderator er een regeltje commentaar bij had gezet? De enige reden dat ze dat doen is dat je er wat van leert, dat je ziet waarom ze iets hebben veranderd. Zo werk moderaten nou eenmaal. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Bedoel je dat het wel kán maar dat we het niet zo waarderen ? Sjah, dat klopt. Soms zijn kleurtjes wel functioneel. Denk aan waarschuwingen die moderators plaatsen of bijvoorbeeld de melding dat een topic verplaatst is. Zelf gebruik ik nog weleens grijze tekst als iets minder belangrijk is maar kleurtjes kunnen ook heel zinnig zijn voor het opmaken van topics. Al die dingen bij elkaar zijn de reden dat het technisch mogelijk blijft om kleuren toe te passen. Dan het addertje onder het gras: gebruik kleurtjes alleen als het wat toevoegt. Kopjes in een CIP-topic bijvoorbeeld. Wanneer er te pas en te onpas kleuren in een post gezet worden wordt een topic snel onoverzichtelijk, en daarom heeft SupReme je post ook aangepast denk ik ![]() Hopelijk kun je je daar wat bij voorstellen ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
|
| « klein bugje
|
Kleuren nicknames » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WC] Water Kleur, hoe? | 666Robin666 | Cooling & OC Junkies | 0 | 19-08-2007 18:22 |
| kleur keuze | whocarez | Area 1337 | 7 | 28-03-2004 12:04 |
| welke kleur? | Foxie | Casemod Junkies | 5 | 19-01-2004 11:29 |
| Case (kleur) | crizp | Casemod Junkies | 8 | 7-10-2003 13:59 |
| Chieftec Kleur | Strakke-Wappie | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2003 18:56 |