Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 22-03-2008, 20:37   #1 (permalink)

Standaard The return of the Yeong Yang Cube

Hallo ik heb een groote bug gevonden op deze site die bug heeft nog een naam ook. CARPENTO
Eerst vraagt hij wat stoms en dan sluit hij mijn topic zonder ook mij maar even een pm te geven en te vragen wat nu precies de bedoeling is.
wim1 is offline  
Oud 22-03-2008, 21:25   #2 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

Je was dus bezig met een oude cip die je verkocht, daarna wou je een nieuwe cip beginnen met die Yeong Yang cube.
Carpento's idee was dus gewoon dat je een nieuwe project log opende omdat je toch een nieuwe cip begon. Daarom sloot ie ook je 'oude' cip

De rest herrinner ik me wat minder maar dat moet je maar aan Carpento zelf vragen.
Oud 22-03-2008, 23:04   #3 (permalink)

Standaard

Was wel leuk geweest als hij eerst even een pm had gestuurt.

Laatst gewijzigd door wim1 : 22-03-2008 om 23:07.
wim1 is offline  
Oud 23-03-2008, 11:15   #4 (permalink)

BlackWhizz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wim1 Bekijk bericht
Was wel leuk geweest als hij eerst even een pm had gestuurt.
Het is niet de schuld van Carpento. Ik vond het alleen vreemd dat het voor casemods in progress was, terwijl jouw casemod eigenlijk alleen maar een verkooptopic was. Daarom had ik het aan hem gemeld.

En als je even gelezen had! Dan had je dat ook zelf kunnen lezen.
Oud 23-03-2008, 11:44   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackWhizz Bekijk bericht
Het is niet de schuld van Carpento. Ik vond het alleen vreemd dat het voor casemods in progress was, terwijl jouw casemod eigenlijk alleen maar een verkooptopic was. Daarom had ik het aan hem gemeld.

En als je even gelezen had! Dan had je dat ook zelf kunnen lezen.
Nee die stond in de vraag en aanbod sectie.
Ook al heb jij het gemeld een pm was een kleine moeite geweest.
Maar het is niet anders ik ga gewoon verder met deze casemod.
Verder wens ik julie veel succes hier op CJ.
wim1 is offline  
Oud 23-03-2008, 20:48   #6 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Zo, daar is uw levende forumbug dan maar. Die gaat ook nog eens met verwijten lopen gooien, want de pot verwijt de ketel hier duidelijk dat 'ie zwart ziet.

IK ben namelijk ook via PB bereikbaar, en dat ik daar nog niet op gereageerd heb komt omdat ik ook nog iets van een real-life leven heb. Wat mij betreft is het voldoende om mijn reactie daar even af te wachten. Niettemin, je zei in je topic dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wim1 Bekijk bericht
Nee ik ga er verder mee, maar ik heb een ander idee daarom gaat deze kast met waterkoeling weg.
Heb een nieuwe kast besteld
Maar deze kast is weer op en top helemaal schoon gemaakt en gefikst
Ik moet bekennen dat ik wat verkeerd gelezen heb, ik dacht dat je schreef 'Nee, ik ga er NIET verder mee' maar dat NIET stond er dus niet. Da's my bad, en als je dat topic open wilt: dat is intussen weer gebeurd. Ik ben ook maar een mens, en die ziet ook weleens dingen staan die er in werkelijkheid dus niet zo staan.

En verder: PM's stuur ik in de regel als ik dingen zonder verdere aankondiging wijzig, dat was nu niet het geval, er stond immers een sluitmessage.
Oud 24-03-2008, 08:05   #7 (permalink)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento Bekijk bericht
Zo, daar is uw levende forumbug dan maar. Die gaat ook nog eens met verwijten lopen gooien, want de pot verwijt de ketel hier duidelijk dat 'ie zwart ziet.

IK ben namelijk ook via PB bereikbaar, en dat ik daar nog niet op gereageerd heb komt omdat ik ook nog iets van een real-life leven heb. Wat mij betreft is het voldoende om mijn reactie daar even af te wachten. Niettemin, je zei in je topic dit:

Ik moet bekennen dat ik wat verkeerd gelezen heb, ik dacht dat je schreef 'Nee, ik ga er NIET verder mee' maar dat NIET stond er dus niet. Da's my bad, en als je dat topic open wilt: dat is intussen weer gebeurd. Ik ben ook maar een mens, en die ziet ook weleens dingen staan die er in werkelijkheid dus niet zo staan.

En verder: PM's stuur ik in de regel als ik dingen zonder verdere aankondiging wijzig, dat was nu niet het geval, er stond immers een sluitmessage.
Ik had je een pm gegeven terwijl je online was, je was een half uur later of dus dacht ik dat je er niet op wilde reageren.
Ik was er ook niet mee eens dat deze topic werd gesloten want ik had deze oude kast tekoop op heel veel forums met de een link van The return of the Yeong Yang Cube.
Ik dacht zo weer een hoop mensen hierheen te slepen maar die mensen zien ineens dat het topic gesloten is jammer.
Maar laat verder maar, het is goed zo succes
wim1 is offline  
Oud 24-03-2008, 10:34   #8 (permalink)

Standaard

Mjah, een CIP-topic gaat over een Casemod in Progress, en daar zag het niet echt meer naar uit, dat er progress zou zijn. Dat was de reden dat ik 'm op slot deed.

En dat ik op online sta wil niet zeggen dat ik actief lees, dan kan er ook nog ergens een venster open staan

However, ik denk dat je je druk maakt om iets wat helemaal niet zo groot is.
Oud 24-03-2008, 10:45   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Mjah, een CIP-topic gaat over een Casemod in Progress, en daar zag het niet echt meer naar uit, dat er progress zou zijn. Dat was de reden dat ik 'm op slot deed.

En dat ik op online sta wil niet zeggen dat ik actief lees, dan kan er ook nog ergens een venster open staan

However, ik denk dat je je druk maakt om iets wat helemaal niet zo groot is.
Daarom zeg ik ook laat maar zitten, succes verder.
En als je het wil doen graag deze op slot.

Laatst gewijzigd door wim1 : 24-03-2008 om 11:27.
wim1 is offline  
Oud 26-03-2008, 12:36   #10 (permalink)

Standaard

Alleen als jij me voortaan niet meer voor bug uitmaakt.
Carpento is offline  
Oud 26-03-2008, 18:22   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Alleen als jij me voortaan niet meer voor bug uitmaakt.
Ok
wim1 is offline  
Oud 26-03-2008, 19:08   #12 (permalink)

Standaard

Slotje dan maar
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The return of the Yeong Yang Cube wim1 Casemod Project Logs 35 24-03-2008 14:47
Update van de Yeong Yang Cube YY-0430 Casemod Junkies 57 23-01-2004 22:29
Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic The_Resetter Area 1337 59 23-08-2003 09:49
Yeong Yang Cube YY-0430 door de The wannebee tweaker Casemod Junkies 575 20-07-2003 16:46

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.