| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| hoe zit het nou met alle plaatjes van het forum een spuit is dat er een nieuw post is maar die pillen dan er zijn er wat verschillende echt vaag is het sorry als dit 2e topic erover is maar kon die andere niet vinden |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| De spuitjes staan alleen in de index, volle spuit -> ongelezen bericht in dat subforum. Lege spuit -> alles uit dat subforum heb je gelezen. Met de pillen weet ik het niet precies. De pijltjes die er soms bij staan geven in ieder geval aan dat je in dat topic gereageerd hebt. Het verschil tussen volle of lege pillen heb ik ook nooit helemaal gevat :P [edit] Weer wat wijzer geworden, het hangt af van het aantal views. Volle pillen staan bij veelbekeken topics, lege bij minder populaire.
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dit heb ik ooit al een keer ergens gepost geloof ik, maar nu de officieele/volledige uitleg volgens de legenda op het forum ![]() En dan zijn er nog een onderscheid tussen topics waarin jij al hebt gereageerd, bijvoorbeeld En dan natuurlijk nog de variant met het slotje op de verschillende iconen, maar daar zijn we allemaal wel mee bekend ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| http://forum.casejunkies.com/subscri...ewsubscription Daar staat de uitleg onderaan Azariel wees me erop ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CM] DC Kast met plaatjes. | Rocky | Casemod Junkies | 16 | 8-06-2006 21:55 |
| hoe plaatjes uploaden | black magic | Area 1337 | 15 | 23-09-2003 19:46 |