| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ik kreeg deze melding: ![]() Ik had het bericht helemaal zelf getypt, en toen vond ie dat het er te weinig waren. Heb ook 5 spaties erbij geprobeerd, maar het hielp niks. Wat is er fout, of doe ik het fout?
__________________ [CIP] Air-Intake Laatst gewijzigd door modernization : 23-02-2008 om 10:21. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dat is by design, geen bug. Quotes worden door vBulletin niet meegeteld bij die 5 karakters, omdat een quote over het algemeen niet getypt worden door de poster zelf, en dus niet 'nieuw' is. Overigens vallen ook afbeeldingen en ik meen ook links buiten die 5 tekens die minimaal nodig zijn. Ik vind die limiet niet zo heel zinnig eigenlijk, maar hij is er nu eenmaal. Je zou het kunnen oplossen door buiten de quote nog een paar woorden erbij te zetten, of gewoon de quote-tags laten vervallen.
__________________ Buiten functie |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Oke, heb ik weer wat geleerd. Bedankt ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| U dienende ![]()
__________________ Buiten functie |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bericht van PCM: Waterkoeling verbrandt pc | Jamba | Cooling & OC Junkies | 20 | 20-10-2004 22:21 |