| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 augustus 2006 Locatie: Scherpenzeel
| Wie kan mij vertellen wat het font is dat word gebruikt in de grote plexi tutorial? Het gaat om dit plaatje: ![]() Ik ga namelijk zelf ook zo'n ding maken ik kan het lettertyp alleen niet vinden Wie helpt me! Alle plaatjes: CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding
__________________ ---- My Specs ---- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Voor CJ hebben we een aantal varianten van het lettertype Bahamas gebruikt. Ik meen dat dit Bahamas Heavy is.
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 augustus 2006 Locatie: Scherpenzeel
| Dankje! Ik heb hem ondertussen gedownload! En dan heb ik nog een vraag, Dat logo wat daar staat met die spuit en die pil waar kan ik die krijgen? En dan het liefst alleen de lijntjes zoals op het plaatje
__________________ ---- My Specs ---- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nergens, maar ik weet toevallig dat er op Hyves (CaseJunkies heeft een hyve daar) wel een redelijke afbeelding staat, daar kun je wel mee uit de voeten denk ![]() [edit] Casejunkies - Hyves.nl Daar ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe weet ik welke videokaart? | goofy | Hardware Junkies | 3 | 16-11-2006 16:48 |
| Wie weet welke sink dit is? | the-system | Cooling & OC Junkies | 20 | 10-04-2004 12:32 |
| wie weet hoe dit noemt. | Foxie | Gadget Junkies | 3 | 27-10-2003 18:54 |
| Hoe weet je of je HD gaar is | sapphire | Hardware Junkies | 11 | 1-06-2003 08:10 |
| (OC) Newbie ik weet het maaruh | riscy | Cooling & OC Junkies | 17 | 6-05-2003 01:15 |